    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Date: Fri, 30 Mar 2012 20:37:50 +0200

    > Ja w sprawie formalnej.
    > Może cytat był zły, w cytacie było o "pozostałych miejscach"
    > a nie "pozostałych drogach" (słusznie, kładłoby na łopatki stawianie
    > znaków np. na parkingu)

    Owszem, miejscami, nie drogami, masz rację.

    > Przepraszam za lamerstwo, ale update PoRD nie zauważyłem i poproszę
    > o zacytowanie stosownego tekstu z przepisem :)

    Czyli ustawa o ruchu DROGOWYM obowiązuje w przedpokoju Liwiusza, bo to
    ,,pozostałe miejsce''? Myślę, że tu jednak sąd by wziął pod uwagę nieco
    inne społeczne rozumienie tematu. Trochę próbujesz algorytmizować prawo
    i działać jak komputer. Przecież choćby do ruchu wodnego już się PoRD
    nie stosuje. Choć w tuskolandii to bym się nie zdziwił... W końcu PoRD
    to bubel nad bublami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek