  • 1. Data: 2004-01-28 12:34:45
    Temat: Re: Mandat MPK i wezwanie do zapłaty
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Paulina Jurkiewicz" <p...@g...pl> napisał:

    >wyda wyrok w ciągu 3 tygodni
    Strasza - sady (zwlaszcza w duzych miastach) sa zawalone oczekujacymi
    sprawami (chyba, ze maja boczna furtke)

    >i dojdą mi dodatkowe koszty - ponad 500 zł.
    Tez strasza.

    >Czy jest jakaś możliwość żeby uniknąć płacenia tej kary?
    A moze zadzwonic do nich (tez sa z Wroclawia), ze nie masz wlasnych
    dochodow, a po studiach zamierzasz wyjechac do Afryki i beda musieli
    dlugo poczekac ;)

    KaMil

  • 2. Data: 2004-01-28 19:03:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A moze zadzwonic do nich (tez sa z Wroclawia), ze nie masz wlasnych
    > dochodow, a po studiach zamierzasz wyjechac do Afryki i beda musieli
    > dlugo poczekac ;)

    Dzwonić zawsze można niemniej nie sądzę by się przelękli...

    pdr
    Olo