  • 1. Data: 2004-01-28 11:55:10
    Temat: Pytanie o zabrane prawo jazdy i robienie nowego
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    Mam takie pytanie.
    Swoje prawko mam zabrane przez policje ( mam tylko kat. B ) i zwroca mi je
    dopiero w maju. Chcialbym teraz zrobic sobie jeszcze na kat A.
    Czy moge zdawac na nie teraz? czy tez musze czekac az mi oddadza stare?
    Czy tez moze jest taka mozliwosc ze zdam na nie teraz a otrzymam je dopiero
    w maju razem ze starym zabranym prawkiem ?

    pozdr
    Khan

  • 2. Data: 2004-01-28 13:00:04
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

    jezeli zabrano na kat B, to nie ma nic do rzeczy z kat A. Spokojnie mozna
    zrobic i dostac, a na kat B obierzesz w maju.

  • 3. Data: 2004-01-28 16:15:31
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > Zabrała Ci Policja, czy orzekł tak sąd? Jeśli to drugie (a domyślam się,
    > że tak, bo skąd termin) to jakie dokładnie było orzeczenie?

    zabrala policja a rozprawy nie mialem jeszcze, pozbiawili mnie na rok bo
    tak prokurator osadzil

    pozdr
    Khan

  • 4. Data: 2004-01-28 16:18:00
    Od: kam <k...@X...plX>

    Khan wrote:

> [...]

    Zabrała Ci Policja, czy orzekł tak sąd? Jeśli to drugie (a domyślam się,
    że tak, bo skąd termin) to jakie dokładnie było orzeczenie?

    KG

  • 5. Data: 2004-01-28 18:55:42
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Khan" <k...@k...bydg.pl> napisał w wiadomości

    > zabrala policja a rozprawy nie mialem jeszcze, pozbiawili mnie na rok bo
    > tak prokurator osadzil

    Jezeli prokurator, to znaczy ze masz jedynie srodek zapobiegawczy,
    Jezeli dojdzie do rozprawy i sad uzna ciebie innym (i wyda zakaz prowadzenia
    pojazdow) to nie bedziesz mogl prowadzic zadnego pojazdu mechanicznego.

    Pamietaj, ze na poczet srodka karnego zalicza sie okres, w czasie ktorego
    nie miales (decyzja policji/prokuratora etc.) prawa jazdy. Jesli jednak
    teraz bedziesz jezdzil, sad moze nie zalczyc ci tego czasu na poczet srodka
    karnego.

    p.
    W,