  • 1. Data: 2004-01-28 12:44:00
    Temat: Praca na czarno.. i tylko garba sie dorobie.
    Od: "Lol" <l...@Z...pl>

    Witam!
    Mam mianowice taki problem:
    Od 2 miesiecy jestem pracownikiem pewnej hurtowni.
    Czekalem na jakis papierek do podpisania (jaka umowe o prace czy cus...),
    ale niestety dowiedzialem sie tylko tyle ze dostalbym umowe zlecenie jakbym
    sie uczyl/studiowal. No i dalej pracuje na czarno.
    Nawet jakbym sie uczyl to i tak ledwo co mi zostanie w kieszeni ( wynajem
    mieszkanie + szkola.. ) i po wyplacie.
    Firma wcale nie placi mi z tego zadnych dodatkowych pieniedzy. no i dostaje
    jedyne 4zl na godzine.
    Firma nie placi zadnych podatkow od tego, zadnego ubezpieczenia i jeszcze
    sie strzepi.

    Jakie jeszcze korzysci ma z tego ta firma, i co jeszcze ew. moglbym na to
    poradzic ?

    Pozdrawiam.
    Lol

  • 2. Data: 2004-01-28 22:55:10
    Temat: Re: Praca na czarno.. i tylko garba sie dorobie.
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jakie jeszcze korzysci ma z tego ta firma, i co jeszcze ew. moglbym na to
    > poradzic ?

    Zapros paru znajomych w odwiedziny ... zrob sobie pare zdjec w miejscu
    pracy, jesli sie gdzies podpisujesz to skseruj te papiery .... i z ta
    czarną teczka idziesz do wlasciciela mowiac mu, ze jak za godzine nie
    dostaniesz umowy, to idziesz do sądu pracy.

    Inna sprawa, ze i tak wtedy dlugo nie popracujesz ...
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-02-04 11:58:30
    Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl>

    >Inna sprawa, ze i tak wtedy dlugo nie popracujesz ...

    no wlasnie.. to jest ten wybor. firma bedzie ukarana, zalegle pierdoly
    zaplaca (podatki, zusy itp) i tyle... bedzie na bruku.

    dlatego ja tez siedze cicho...

    p.s. no moze troche prowokuje... np. tym mailem.