  • Data: 2006-08-22 22:00:32
    Temat: Re: Mandat
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-08-2006 o 09:34:54 Anow <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > By?em w tym roku na urlopie na Mazurach. Wróci?em jakie? 3 tygodnie
    > temu. A
    > dzi? pyszed? do domu Policjant z lokalnej Policji i powiedzia? ?e musi mi
    > wypisaae madat za to ?e w Miko?ajkach 1/4 le zaparkowa?em?
    > Mówi?c szczerze mocno mnie to zaskoczy?o.
    > Czy waszym zdaniem musz? ten madat przyj?ae i go zap?aciae?
    > Trzy tygodnie to troch? d?ugo i kompletnie niepami?tam gdzie i kiedy
    > mog?em
    > 1/4 le stan?c.
    > Czy Policja powinna mi przedstawiae jakie? dokumnety ktore to po?wiadcz?.

    To ja podczepie sie pod temat bo podobna rzecz mnie zastanawia. Czy
    wlozenie za wycieraczke mandatu za zle parkowanie jest rownoznaczne z
    przyjeciem mandatu? Bo ja np. mam wykupiony karnet i nieszczelna uszczelke
    od szyby. Wyjechalem spokojnie na mazury, wiatr zwial karnet gdzies na
    podloge a po 2 miesiacach ... no wlasnie - co? Uznaje sie, ze mandat
    zostal przyjety? I przychodza ponaglenia o jego zaplate? Czy slusznie
    zostaje wtedy pozbawiony prawa do nieprzyjecia mandatu ... albo
    przynajmniej odwolania sie?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik