  • 1. Data: 2006-08-22 07:34:54
    Temat: Mandat
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Byłem w tym roku na urlopie na Mazurach. Wróciłem jakieś 3 tygodnie temu. A
    dziś pyszedł do domu Policjant z lokalnej Policji i powiedział że musi mi
    wypisać madat za to że w Mikołajkach źle zaparkowałem?
    Mówiąc szczerze mocno mnie to zaskoczyło.
    Czy waszym zdaniem muszę ten madat przyjąć i go zapłacić?
    Trzy tygodnie to trochę długo i kompletnie niepamiętam gdzie i kiedy mogłem
    źle stanąc.
    Czy Policja powinna mi przedstawić jakieś dokumnety ktore to poświadczą. No
    bo niby jka mam wiedzieć że tak faktycznie było.
    Pozdrawiam
    Anow

  • 2. Data: 2006-08-22 09:00:43
    Temat: Re: Mandat
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał:

    >wypisać madat za to że w Mikołajkach źle zaparkowałem?
    A skąd wiadomo, że to ty zaparkowałeś? Kto i kiedy ustalił winnego?

    >muszę ten madat przyjąć i go zapłacić?
    Żadnego MK nie musisz przyjąć, ale przyjęty powinieneś zapłacić.

    >Czy Policja powinna mi przedstawić jakieś dokumnety ktore to poświadczą.
    Na pewno mają wniosek od kogoś (policja, SM). Jednak najpierw trzeba
    ustalić z właścicielem czy i komu powierzył swój pojazd do używania
    danego dnia.

    --
    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-08-22 09:20:17
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    > Na pewno mają wniosek od kogoś (policja, SM). Jednak najpierw trzeba
    > ustalić z właścicielem czy i komu powierzył swój pojazd do używania
    > danego dnia.
    No, właścicielem jestm ja, a powierzałem pojazd co najwyżej własnej zonie.
    Więc idąc tym tropem to co najwyżej zyskam... na czasie.
    Chodzi mi o to czy oni muszą mieć np. jakieś zdjęcia że mój samochód był źle
    zaparkowany, czy wystarczy im może jakaś notatka Policjanta z miejsca złego
    postoju.
    Anow

  • 4. Data: 2006-08-22 09:27:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli będziesz przeciągał sprawę, to nie da się wystawić mandatu i będzie trzeba
    sprawę pchać do sądu a to koszty i kłopot. Policja oczywiście musi mieś jakiś
    tam dowód tego, ze źle parkowałeś. Ale to równie dobrze może być zeznanie
    policjanta czy strażnika miejskiego.

  • 5. Data: 2006-08-22 09:39:01
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakiś tam dowód tego, ze źle parkowałeś. Ale to równie dobrze może być
    > zeznanie policjanta czy strażnika miejskiego.

    A jaka może być wysokość madatu za złe parkowanie?

  • 6. Data: 2006-08-22 11:17:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał:

    >A jaka może być wysokość madatu za złe parkowanie?
    Nie będę powtarzał w kwestii merytorycznej, bo Robert już odpowiedzial
    (co do "kłopotu" to raczej go jedynie ma policjant-pierwsza rozprawa
    odbędzie się bez obecności obwinionego).
    A wysokość MK (wygląda na 100 zł) + ilość punktów znajdziesz na
    stronie - link w stopce.

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 7. Data: 2006-08-22 11:36:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie będę powtarzał w kwestii merytorycznej, bo Robert już odpowiedzial
    > (co do "kłopotu" to raczej go jedynie ma policjant-pierwsza rozprawa
    > odbędzie się bez obecności obwinionego).

    No kosztów procesu policjant raczej płacił nie będzie. A problem z wnioskiem
    raczej wielki nie jest.

  • 8. Data: 2006-08-22 14:44:53
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl>

    Artur Golanski wrote:

    > Jednak najpierw trzeba
    > ustalić z właścicielem czy i komu powierzył swój pojazd do używania
    > danego dnia.

    A jesli samochod ma wiecej niz jednego wlasciciela?

    Pozdrawiam,
    Jacek\/\/

  • 9. Data: 2006-08-22 15:17:51
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > A jaka może być wysokość madatu za złe parkowanie?

    Oooo....
    Szanowny Pan się łamie i chce zapłacić "dla świętego spokoju". I na to
    właśnie liczy nasze złodziejskie państwo...
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2006-08-22 16:04:39
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jackare wrote:

    > Oooo....
    > Szanowny Pan się łamie i chce zapłacić "dla świętego spokoju". I na to
    > właśnie liczy nasze złodziejskie państwo...

    No to twoj komentarz osobistyjuz znamy. A teraz moze jakies prawne
    objasnienia do niego?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m