  • Data: 2006-12-16 11:25:48
    Temat: Re: Mamuski z synkami w meskiej szatni na basenie
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 16:33:14 +0100, [edymon] napisał(a):

    > Ja sie nie wstydze, ale moze ci faceci maja cos przeciwko?:-)

    No tak... ludzie teraz dziwni bywają. Ja tam nie reaguję paniką
    jak sprzątaczka wejdzie sprawdzić czy się papier nie skończył.
    Ale ktoś inny może się bać że zobaczy na Twojej twarzy uśmiech
    politowania ;-)
    Najlepiej by bylo jakby szatnia była "rezerwowana" i wtedy
    nikt by się nie gapił na Ciebie ani na chłopców.

    Pozdrawiam,
    Henry