    From: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mam pytanie.Alimenty.?
    Date: Thu, 14 Mar 2002 21:41:17 +0100

    Panie Gwidon domniemywam ,że to dziecko z konkubiną zostało uznane w USC
    lub ustalono ojcostwo na drodze sądowej więc jest obowiązek alimentacyjny i
    sądu nie będzie obchodziło czy ten pan jest bezrobotny .Sąd zwróci sie
    prawdopodobnie do urzedu pracy o ostatnie oferty pracy i możliwości
    zarobkowe w tych firmach . Alimenty zasądzi ,które będzie wypłacał fundusz
    alim.na bazie tyt.wykonawczego .Sandra

    --
    Sandra

    st...