  • Data: 2002-03-15 08:43:44
    Temat: Re: Mam pytanie.Alimenty.?
    Od: "WB" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądu nie obchodzi, czy jesteś zarejestrowany, czy masz pracę i jaką.
    > Sąd ocenia, jakie są Twoje możliwości zarobkowania.
    > Pamiętam prześmieszną sprawę z czasów, kiedy odbywałam praktykę w
    > sądzie rodzinnym. Facet wpadł na pomysł, że jak zmieni pracę i zacznie się
    > realizować jako sanitariusz, zarabiając grosze, to mu sąd przecież dużych
    > alimentów nie zasądzi, bo ile można zabrać z takiej małej pensji. Sąd
    > oczywiście wyjaśnił temu panu czym różnią się zarobki od możliwości
    > zarobkowych.
    > Reasumując:
> [...]

    Witam po jakimś czasie.
    Chciałbym wyjaśnić, że jeżeli o mnie chodzi to płacenie alimentów na moją
    córkę - to sprawa bezdyskusyjna, a wykożystywanie jej przez moją ex do celów
    upodlenia mnie to nie jest temat na tę grupę. To co najbardziej mnie boli to
    pozycja ojca w sądzie rodzinnym, którego nie stać na zatrudnienie rzeszy
    adwokatów specjalistów - krutko mówiąc nierównośc prawa rodzinnego wobec
    kobiet i męższczyzn.
    Pozaplanową sprawą jest bezsensowne płacenie komornikowi (te pieniądze
    otrzymywałaby moja córa) i brak możliwości wyeliminowania pośrednika z
    powodu uporu mojej ex.
    Pozdrowienia dla Wszystkich WB
    ps - podobnie jak GN nie przepadam za określeniem "pan"