  • 11. Data: 2005-09-02 13:59:16
    Temat: Re: Mam dwa pytania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:df94qf$1jr$1@inews.gazeta.pl...

    > tak faktycznie

    Nie, no może składać, zanim zostanie podejrzanym. Ale i tak się ich
    nie odczytuje przed sądem.

  • 12. Data: 2005-09-02 14:03:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:df9205$ge0$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, ze może, ale i tak zeznań tych się w sądzie nie odczytuje,
    > więc po co je zmieniać?

    chodzilo mi glownie o fakt mowienia nieprawdy, i twoje stwierdzenie
    "za fałszywe się idzie siedzieć", ale teraz juz wiem ze chodziło Ci o to
    ze tutaj nie ma mowy o skladaniu zenzan tylko wyjasnien. (?)

    P.

  • 13. Data: 2005-09-02 14:18:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wiadomości news:df94qf$1jr$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, no może składać, zanim zostanie podejrzanym. Ale i tak się ich

    ale rozpoczynajacy watek chyba juz jest podejrzanym (202 par 4 kk)

    P.

  • 14. Data: 2005-09-02 20:04:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:df9n0b$6h7$1@inews.gazeta.pl...

    > ale rozpoczynający watek chyba już jest podejrzanym (202 par 4 kk)

    Toteż właśnie z tego powodu powątpiewam, czy to aby zeznania chce
    zmieniać, a nie wyjaśnienia. Wiele osób to myli.

  • 15. Data: 2005-09-02 21:41:04
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy mogę wejść do prokuratora prosto z ulicy czy muszę się wcześniej
    > umówić?

    Jeśli go zastaniesz i będzie akurat miał chwile czasu - możesz próbować
    szczęścia ;-)
    W Polsce prokurator w 5-dniowym tygodniu pracy spedza średnio 3,5 dnia w
    sądzie na rozprawach. Poza tym przesłuchuje, jeździ na zdarzenia, nie
    wspominając o zwykłej pacy papierkowej. Dlatwego zdecydowanie lepiej i pewniej
    jest sie umawiać na konkretny termin.