  • 1. Data: 2005-09-01 15:47:41
    Temat: Mam dwa pytania
    Od: " Jacek" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    policja zajęła mój komputer. Czy w czasie ewentualnej rozprawy na sali będzie
    mój komputer czy tylko opinia biegłego i policyjny raport z oględzin komputera?
    Chciałbym zmienić moje zeznania i dodać trochę nowych. Jak to się formalnie
    odbywa? Czy mogę wejść do prokuratora prosto z ulicy czy muszę się wcześniej
    umówić?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-09-01 16:32:42
    Temat: Re: Mam dwa pytania
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik " Jacek" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > formalnie
    > odbywa? Czy mogę wejść do prokuratora prosto z ulicy czy muszę się

    watek odnosnie pedofilstwa tak? Dobrze kojarze?

    P.

  • 3. Data: 2005-09-01 21:56:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:df7af9$ob2$1@inews.gazeta.pl...

    > watek odnośnie pedofilstwa tak? Dobrze kojarzę?

    A to coś zmienia?

  • 4. Data: 2005-09-01 21:58:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    formalnie
    > odbywa? Czy mogę wejść do prokuratora prosto z ulicy czy muszę się

    Zmieniać zeznania jest trochę ryzykownie, bo za fałszywe się idzie
    siedzieć. Ale pewnie składałeś wyjaśnienia, a nie zeznania. Możesz
    zadzwonić do prokuratora i powiedzieć, że chciał byś złożyć dodatkowe
    wyjaśnienia. Poprzednich z akt nie wypnie, ale o ile nie zakończono
    postępowania, to przesłuchać Cię powinien. W ostateczności będziesz
    mógł sprostować to w sądzie.

  • 5. Data: 2005-09-02 08:18:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:df7af9$ob2$1@inews.gazeta.pl...

    > A to coś zmienia?

    nie pytam z ciekawosci bo mi sie imie kojarzy :)

  • 6. Data: 2005-09-02 08:19:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:df7af9$ob2$1@inews.gazeta.pl...

    > A to coś zmienia?

    a po z atym w przypakdu zdjecia t mozna nawet wydruk wziac na rozprawe.
    (mowa byla o jednym)

  • 7. Data: 2005-09-02 08:20:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wyjaśnienia. Poprzednich z akt nie wypnie, ale o ile nie zakończono
    > postępowania, to przesłuchać Cię powinien. W ostateczności będziesz

    oskarzony nie moze skladac falszywych zeznan? (na swoj temat)

    P.

  • 8. Data: 2005-09-02 08:38:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > oskarzony nie moze skladac falszywych zeznan? (na swoj temat)

    Oskarżony nie może składać żadnych zeznań, czy to prawdziwych czy
    fałszywych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 9. Data: 2005-09-02 09:08:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oskarżony nie może składać żadnych zeznań, czy to prawdziwych czy
    > fałszywych.

    tak faktycznie

    P.

  • 10. Data: 2005-09-02 13:57:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:df9205$ge0$1@inews.gazeta.pl...

    > oskarżony nie może składać fałszywych zeznań? (na swój temat)

    Oczywiście, ze może, ale i tak zeznań tych się w sądzie nie odczytuje,
    więc po co je zmieniać?