  • 1. Data: 2005-09-01 15:41:30
    Temat: Prawnik dla ubogiego - pilnie poszukiwany - prośba o pomoc prawną
    Od: szkutnik <s...@o...pl>

    Witam.
    Poszukuję prawnika (adwokata) który podjąłby się obrony w sprawie karnej
    (okolice W-wy). Nie popełniłem przestępstwa - rzecz wynika z
    nieporozumienia przy zawieraniu transakcji i wynikłej zwłoki w zapłacie.
    Sprawa jest od dawna uregulowana i wszelkie roszczenia drugiej strony
    zostały zaspokojone, niestety - zgłoszone przestępstwo ścigane jest z
    urzędu i wycofać go nie można - mimo takiej woli obu stron. Nastawienie
    sądu i prokuratora wyraźnie wskazuje iż zdecydowani są mi "dołożyć" choć
    nic nikomu nie zrobiłem...
    Niestety nie stać mnie na odpłatne wynajęcie takiego specjalisty. Sąd
    odrzucił mój wniosek o przyznanie obrońcy z urzędu, pomimo iż oboje z żoną
    od blisko roku nie mamy pracy i pozostajemy na bezrobociu. Utrzymujemy się
    z drobnych prac zleconych co jednak przy czteroosobowej rodzinie pozwala
    nam przeżyć ledwo-ledwo. Jeżeli zostanę uznany winnym i zapadnie wyrok -
    tym samym zostaną przekreślone wszelkie moje szanse na zdobycie jakieś
    pracy i zarobkowania - a to oznacza głód i poniewierkę nie tylko dla mnie
    ale i dla moich dzieci.
    Może znajdzie się wsród szacownego grona ktoś kto zrezygnuje raz z
    gratyfikacji i po prostu zrobi coś dla satysfakcji albo zgodzi się na inną
    formę wynagrgodzenia
    Mógłbym się zrewanżować wykonaniem prac np. z zakresu informatyki lub
    stolarstwa.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-09-01 16:31:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "szkutnik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli zostanę uznany winnym i zapadnie wyrok -
    > tym samym zostaną przekreślone wszelkie moje szanse na zdobycie jakieś
    > pracy i zarobkowania

    Nie przesadzaj. W tym kraju dopiero z wyrokiem mozna zadzialac :) Wiem z
    wlasnego doswiadczenia :)

    > Mógłbym się zrewanżować wykonaniem prac np. z zakresu informatyki lub
    > stolarstwa.

    Szeroki zakres uslug

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-01 16:48:08
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szkutnik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzaj. W tym kraju dopiero z wyrokiem mozna zadzialac :) Wiem z
    > wlasnego doswiadczenia :)

    A cos nabroił jesli wolno spytac? :)

  • 4. Data: 2005-09-01 16:50:45
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "szkutnik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Obawiam sie, ze kiepsko trafiles. Jest tu paru studentow i absolwentow
    prawa, ale raczej zadnego adwokata (chyba ze boja sie przyznac ;).

  • 5. Data: 2005-09-01 16:57:55
    Temat: Re: Prawnik dla ubogiego - pilnie poszukiwany - pro?ba o pomoc prawn?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A cos nabroił jesli wolno spytac? :)

    Spytac mozna

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-09-01 18:40:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> niebacznie popelnil

    > Szeroki zakres uslug
    Zamień informatykę na aktorstwo (i to gwiazdorskie),
    dodaj kelnerowanie, a i jeszcze parę zajęć - HF vel Indy ;).
    Cóż dziwnego w we wszechstronności?

    --
    pozdro
    poreba