  • Data: 2009-09-02 05:56:20
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 2, 1:03 am, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:a39f3a90-f6c9-492b-b85a-b337fe3360ec@
    j19g2000vbp.googlegroups.comBK

    > Gów..., niewiele mnie obchodza twoje zwątpienia.
    > Podstawy prawne podawaj i tyle.

    > Masz podać podstawę prawną.
    > Konkretnie.

    Sorry Ty chyba jestes jakis lewy. Mam Ci dac podstawe prawna do tego,
    ze jak ktos zapuka do moich drzwi [nawet moje dorosle dziecko] to moge
    mu kazac spierdalac? Podstawa prawna jest moje prawo wlasnosci do
    mojego lokalu [ew. fakt, ze jestem najemca] oraz to, ze jestem
    posiadaczem.

    Czy moze chcesz pdostawy prawnej na to, ze kogos kto ze mna mieszka
    musze eksmitowac bo to jedyna droga pozbycia sie lokatora wbrew jego
    woli?

    EOT