  • Data: 2009-09-01 19:49:12
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 20:45, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:8eec922e-1bec-438c-894e-14d113ad6c18@
    l35g2000vba.googlegroups.comBK

    > Czy uważasz, że dziecko mające ustawowe prawo do uzyskania pełnoletności
    > zamieszkiwać w lokalu rodzica/rodziców i z tego prawa korzystające, z chwilą
    > ukończenia 16 roku życia może zostać wystawione na wycieraczkę?
    > Bardzo prosiłbym o konkretne, prawne umocowanie odpowiedzi.
    >
    > --
    > Jotte

    A czy ja mowie, ze moze zostac wystawione na wycieraczke? W Polsce nie
    ma eksmisji na bruk. Polska to tez taki piekny kraj, w ktorym brak
    tytulu prawnego nie przeszkadza w zamieszkiwaniu w danym lokalu.

    Jedyne co od pcozatku twierdze, to ze dorosle dziecko nie ma - na mocy
    ustawy - automatycznie tytulu prawnego do zamieszkiwania w lokalu, do
    ktorego tytul prawny ma jego rodzic.

    Rozumiemy sie?

    Konkretnego umocowania prawnego mojej odpowiedzi nie uzyskasz - bo
    twierdze, ze taki prawo nie istnieje.

    Jesli jeszcze nie poruszamy sie w oparach absurdu tylko rozmawiamy
    logicznie to jasne jest, ze skoro twierdze, ze podstawa prawna X
    [przez X rozumiemy ustawowe, automatyczne, prawo doroslego dziecka do
    zamieszkiwania w lokalu, do ktorego tytul prawny ma rodzic] nie
    istnieje to ciezko mi to udowodnic poprzez wskazanie jakiejs podstawy
    prawnej :) :) :)

    Logiczne jest rowniez, ze jesli ktos twierdzi, ze taka podstawa prawna
    istnieje to powinien ja wskazac.

    Poki co tylko kilka osob lamentuje, ze taka podstawa prawna jest - ba
    nawet Papa Smerf twierdzi, ze ja zna [tylko biedaczek zapomnial jaki
    to kodeks i art. :)] ale jeszcze mi jej nikt nie pokazal.

    Logiczne jest wiec, ze poki ktos takiej podstawy prawnej nie wskaze
    mozemy uznac, ze ona nie istnieje.