  • Data: 2009-09-01 20:08:04
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:9495abca-684d-4165-ac8e-7cc8ff80c5a0@f10g2000vb
    f.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > A czy ja mowie, ze moze zostac wystawione na wycieraczke?
    A czy ja mówię, że mówisz?

    > Jedyne co od pcozatku twierdze, to ze dorosle dziecko nie ma - na mocy
    > ustawy - automatycznie tytulu prawnego do zamieszkiwania w lokalu, do
    > ktorego tytul prawny ma jego rodzic.
    > Rozumiemy sie?
    Nie sądzę.
    Czym innym jest sytuacja, kiedy dziecko zamieszkiwało wraz z
    rodzicem/rodzicami przed uzyskaniem pełnoletności i w trakcie tego
    zamieszkiwania ukończyło 18 rok życia, a czym innym gdy nie zamieszkiwało.

    > Konkretnego umocowania prawnego mojej odpowiedzi nie uzyskasz
    Tak też podejrzewałem.

    > Logiczne jest wiec, ze poki ktos takiej podstawy prawnej nie wskaze
    > mozemy uznac, ze ona nie istnieje.
    Faktycznie nie rozumiesz o co pytam.

    --
    Jotte