  • Data: 2009-09-01 19:12:09
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "krys" napisał:
    > Nie, po osiągnieciu pełnoletności wypadałoby stać się dorosłym. A bycie
    > dorosłym polega na wzięciu życia we własne ręce a nie na ogladaniu się na
    > mamusię i tatusia. Rodzice często pomagają potomstwu, ale nie jest ich
    > obowiązkiem rozwiazywanie problemów dziecka.

    ale ty nie pitol mi o swoim światopoglądzie, bo masz go niźle zagmatwanego,
    bo niby jak człowiek zmuszany do chodzienia do szkoły do 18stego roku życia
    i pozbawiony prawa do pracy i jeszcze podlegajacy woli rodziców ma niby
    wżiąć sprawy w swoje ręce?:O)
    ha ha ha pewnie ma sie zarejestrować w okolicznym urzędzie pracy i jak oni
    mu znajdą robotę za 1500zł brutto (bo nie wiadomo czy coś znajdą, bo mają
    tylko tszy oferty na kszysz:O) i kupi sobie mieszkanie i zarobi jeszcze na
    siebie (po drodze zostajac okradzionym między innymi przez tych tak zwanbych
    dorosłych rodziców, bo oni zaplanowali sobie dożywotnie wakacje na
    emeryturce:O)
    czy może to wzięcie sie do roboty to wysłanie owych rodziców bliżej boga i
    odziedziczenie "ich" mieszkania?:O)