  • 111. Data: 2020-07-08 11:59:58
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: z <...@...pl>

    Dajcie już spokój. Komentatorzy w tokfm stwierdzili że na tym etapie
    kampanii dudzie ani ułaskawienie ani szczepionki nie zaszkodzą.

    Szkoda wysiłków.

    Ale... naćpana zgraja warszawskich kierowców autobusów... ;-)

    W warsiawce takie przekonanie że ćpać można dla zdrowotności i bez
    konsekwencji...

  • 112. Data: 2020-07-08 12:38:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jul 2020 11:59:58 +0200, z napisał(a):

    > W warsiawce takie przekonanie że ćpać można dla zdrowotności i bez
    > konsekwencji...

    To pewnie z rozpaczy, że nie ma pod ręką córki do zgwałcenia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 113. Data: 2020-07-08 12:38:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Dajcie już spokój. Komentatorzy w tokfm stwierdzili że na tym etapie
    >kampanii dudzie ani ułaskawienie ani szczepionki nie zaszkodzą.
    >Szkoda wysiłków.

    To trzeba wymyslec cos innego :-)
    Aczkowiek ... jest istotna niewiadoma w tych sondazach, moze Dudzie
    juz nic nie zaszkodzi, a moze kazdy glos sie liczy, niech sobie bedzie
    i szczepionkowcow.

    Niezaszczepieni beda zarazac osoby zdrowe ! :-)

    >Ale... naćpana zgraja warszawskich kierowców autobusów... ;-)
    >W warsiawce takie przekonanie że ćpać można dla zdrowotności i bez
    >konsekwencji...

    Zapowiedziec legalizacje marihuany ? :-)

    A kto jest przeciw, ten popiera mafie, ktora na marysce zarabia
    krocie.
    I przeciw budzetowi, ktory nic z tego nie ma :-)

    J.

  • 114. Data: 2020-07-08 14:00:37
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ale... naćpana zgraja warszawskich kierowców autobusów... ;-)

    dlaczego po narkotykach i tak mają mniej wypadków niż SOP ?

  • 115. Data: 2020-07-08 14:16:38
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila a kierowcy autobusów Warsiawy gonią SOP w liczbie wypadków
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > dlaczego po narkotykach i tak mają mniej wypadków niż SOP ?

    PO pierwsze mają wolniejsze pojazdy, po drugie mają tak wielkie/ciężkie
    pojazdy że osobówki "mają szacunek" i unikają ryzyka zderzenia :-)

    --
    A. Filip

  • 116. Data: 2020-07-08 14:20:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-08 o 12:38, J.F. pisze:
    > Aczkowiek ... jest istotna niewiadoma w tych sondazach, moze Dudzie juz
    > nic nie zaszkodzi, a moze kazdy glos sie liczy, niech sobie bedzie i
    > szczepionkowcow.

    W kwestii sondaży.

    nadal nikt nie wytłumaczył dlaczego bukmacherzy kalkulują sporą wygraną
    Dudy?
    1,45 do 2,85.

    Dlaczego taki rozdźwięk z sondażami?

    Jeśli bukmacherzy się mylą i Czaskoski wygra "o włos" to jest kupa
    szmalu do zarobienia.

    Mylą się czy nie?

  • 117. Data: 2020-07-08 14:39:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-07 o 01:53, A. Filip pisze:

    > Dla ciebie "małe nie kłamiące" to do ilu lat? 12, 15, 18?

    Wtedy miała 7 lat.

    --
    animka

  • 118. Data: 2020-07-08 14:43:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 08 Jul 2020 14:16:38 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > PO pierwsze mają wolniejsze pojazdy, po drugie mają tak wielkie/ciężkie
    > pojazdy że osobówki "mają szacunek" i unikają ryzyka zderzenia :-)

    Ale SOP wyrabia bez porównania mniej osobokilometrów, zwłaszcza że
    Kuchciński do podkarpackich burdeli latał samolotem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 119. Data: 2020-07-08 15:18:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-08 o 11:14, Olin pisze:

    > Są jakieś dowody, że przed dobrą zmianą z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym
    > finansowano ziomali i egzorcyzmy salcesonem?
    >
    > Od kiedy nastał Mniej niż Zero granty przestały trafiać do organizacji
    > pozarządowych, które pomagały pokrzywdzonym i miały doświadczenie w tej
    > dziedzinie. Zamiast tego jest kasa dla swoich.
    >
    > https://oko.press/ziobro-fundusz-sprawiedliwosci/

    Tak jest . Prawnik Łada ( człowiek Ziobry chyba) w pewnym ośrodku
    pokrzywdzonych przestępstwem napisał pismo do prokuratury i tak wszystko
    namieszał, że osoba okradziona musiała wszystko prostować zanim zawiozła
    to do prokuratury. Prokutatura trzymała to pismo z m-c albo i dłużej.
    Nie sprawdzili tego co powinni, bo się na tym po prostu nie znali. Potem
    przyszło pismo o tym, że wszystko jest prawidłowe i dochodzenie umorzyli.
    Poszkodowana-okradziona w tym ośrodku poprosiła o pomoc, bo nie miała
    środków do życia. Ten Łada powiedział, że nie ma żadnej pomocy, ale
    poszkodowana powiedziała, że czytała, że dofinansowuja także do czynszu.
    On powiedział, że tylko do 3-ch m-cy. Poszkodowana złożyła wniosek na
    druku w tym ośrodku o dofin. do czynszu na te 3 m-ce. Czekała i czekala,
    ciągle jej mówiono, że czekaja aż się komisja zbierze. Po jakichś dwóch
    m-cach dostała odpowiedż odmowną, że nie ma środków na to bodajże. Ktoś
    z tego ośrodka powiedział, że w tej komisji był właśnie ten prawnik Łada
    i doszłam do wniosku, że ta komisja byla jednoosobowa, że decydował
    tylko ten młodziutki prawnik.
    Takie to mamy kokosy w Polsce.
    Zauważyliście, że tak od dwóch lat jest prawie codziennie gdzieś jakiś
    pożar? Pożarów się namnożyło, namnożyło się też podpalaczy.
    Wystarczy, że pod dom koleżanki podjechały 3 wozy strażackie, tam gdzie
    żadnego pożaru nie było. Pokręcili się i odjechali. Którys z nich chyba
    mieszka w pobliżu i jak wracał z roboty, to go podwozili wozem
    strażackim na sygnale! Tak było codziennie, dopóki ktos tej sprawy nie
    zgłosił na policję.

    --
    animka

  • 120. Data: 2020-07-08 15:20:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    A Ty jesteś wsiok przyjezdny, bo Warszawiak by tak o Warszawie się nie
    wyraził.

    --
    animka