  • 41. Data: 2007-07-20 08:37:21
    Temat: Re: Makabrycna zabawa pielegniraek - final!
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:f7pr5l$cje$...@i...gazeta.pl,
    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > odnioslem wrazenie ze krytykujesz 'system' za to ze sedzia nie jest
    > zwiazany z decyzja bieglego. Stad pytanie.

    Absolutnie nie. Po prostu stwierdziłam fakt. Bo ktoś napisał, że pretensje w
    tym konkretnym przypadku nalezy mieć do biegłego.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Mądry człowiek nie czeka na okazje - sam je stwarza

  • 42. Data: 2007-07-20 15:32:58
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Sowiecki Agent napisał/a:
    >zartujesz co, chcialbys by posrednei zagrozenie bylo karalne?
    Nie. :-)

    BTW. Znalazłem informacje, że Izba Pielęgniarek i Położnych odwiesiła
    zawieszone na czas sprawy karnej postępowanie w sprawie
    odpowiedzialności zawodowej.

  • 43. Data: 2007-07-22 20:04:51
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 18 lipca 2007 11:43
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f7knbp$4n2$1@inews.gazeta.pl>):

    > " Sąd Rejonowy Katowice-Zachód zdecydował w środę o umorzeniu sprawy
    > dwóch pielęgniarek z katowickiego szpitala, które blisko dwa lata temu
    > na nocnym dyżurze fotografowały się z wyjętymi z inkubatora wcześniakami.

    No cóż, sekta medycznych jest jedną z najsilniejszych sekt w polsce. I
    najbardziej wpływowych jak widać.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 44. Data: 2007-07-22 20:06:51
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 18 lipca 2007 14:29
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f7l13d$l6g$1@inews.gazeta.pl>):

    > I nie wkladano je
    > do kieszeni a przylozono od wewnetrznej strony

    No wspaniałe zdanie :D A myślałem, że po wynalazkach typu ,,mądry inaczej''
    już nic nowego w zakresie innego nazywania nie wymyślą.

  • 45. Data: 2007-07-22 20:14:53
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 19 lipca 2007 07:26
    (autor Artur Drzewiecki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <q...@4...com>):

    > Biegły ocenia tylko przedstawiony mu materiał dowodowy i odpowiada na
    > konkretne pytania.

    I nie jest nieomylną wyrocznią! Opinie różnych biegłych mogą się przecie
    różnić. Nie każdą sprawę da się też rozstrzygnąć jednoznacnie. Dodatkowo w
    tym wypadku zeznawali w sprawie swoich.

    Tak czy siak, nawet jeśli czyny zbrodniarek nie wpłynęły bezpośrednio na
    stan zdrowia dzieci, to były to wyjątkowo obrzydliwe i plugawe czyny i
    puszczenie ich płazem jest wg mnie niedopuszczalne.

  • 46. Data: 2007-07-22 21:21:24
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > nawet jeśli czyny zbrodniarek nie wpłynęły bezpośrednio na
    > stan zdrowia dzieci,
    Powinni jeszcze zająć się matkami gwałcicielkami tych dzieci.

    --
    pozdro
    poreba