  • Data: 2018-06-07 01:42:22
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Jun 2018 00:04:54 +0200, FEniks napisał(a):

    > DYREKTYWA RADY 2006/88/WE
    > z dnia 24 października 2006 r.
    >
    > w sprawie wymogów w zakresie zdrowia zwierząt akwakultury i produktów
    > akwakultury oraz zapobiegania niektórym chorobom zwierząt wodnych i
    > zwalczania tych chorób

    To juz jednak nie jest legenda

    "do celów niniejszej dyrektywy, za owoce uważa się pomidory, jadalne
    części łodyg rabarbaru, marchew, słodkie ziemniaki, ogórki, dynie,
    melony i arbuzy,"

    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/
    ?uri=CELEX:32001L0113&from=PL

    Tylko ... dzieki temu jest to
    "Dyrektywa Rady 2001/113/WE
    z dnia 20 grudnia 2001 r.
    odnosząca się do dżemów owocowych, galaretek i marmolady oraz
    słodzonego purée z kasztanów przeznaczonych do spożycia przez ludzi"

    a nie "odnosząca się do dżemów, galaretek i marmolady z owocow lub z
    marchwi, pomidorow, ogorkow, dynii" - i tak za kazdym razem gdy sa w
    tekscie wymienione.

    J.