  • Data: 2004-06-03 06:50:54
    Temat: Re: MEDIA MARKT
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <0...@a...biaman.net>, Andrzej_K wrote:
    > User "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:xn0dj2s2ofll0001@news2.futuro.pl
    > Nie rozumiesz, że ten dysk trzeba "naznaczyć" czyli
    > nakleić stricer'sa na którym są dane:
    > data sprzedaży, gdzie kupiony, znak Twego
    > sklepu_firmy.

    Można to zrobić przy kliencie. Zresztą ktoś tu już pisał wcześniej, że
    często wystarczy mała dziurka aby nakleić stickersa. Kupiłem w ciągu
    ostatnich 3ch lat jakieś 10 dysków, różnych firm. Ze 2 były w opakowaniach
    rozkładanych, bez folii (chyba jeden WD'ek a drugi Seagate). Reszta była w
    folii. Jeśli były w folii to albo była ona otwierana przy mnie albo miała
    jedynie małą szczelinę. Fakt, nie mieszkam chwilowo w Polsce, ale jakoś
    nie mogę się tu dopatrzyć czynników teretorialnych.

    --
    Marcin