  • Data: 2004-06-03 06:53:59
    Temat: Re: MEDIA MARKT
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej_K wrote:
    > Nie rozumiesz, że ten dysk trzeba "naznaczyć" czyli
    > nakleić stricer'sa na którym są dane:

    Powtarzam, że można to zrobić poprzez małę nacięcie, przez które nie
    ma szans wyjąć dysku.

    > Pralka, odkurzacz i inne takie nijak się mają do
    > części komputerowych więc powyższy przykład
    > nie jest trafny.

    Niemniej klienci często tak myślą. Lepiej dmuchać na zimne. Klient ma
    pewność, że dysk jest nowy, a na prośbę może też mieć od ręki
    sprawdzony.

    > Taaa, jesienią ub. roku była partia wymienionych
    > przez Ciebie "WD'eków" - na 10 szt 7 padniętych.

    Masz kiepskiego dystrybutora - sprzedał Ci jakiś trefny sprzęt. W
    zeszłym roku przeszło przez moje ręce coś koło 80 sztuk. Wszystkie
    sprawne.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl