  • Data: 2004-06-03 08:18:40
    Temat: Re: MEDIA MARKT
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Wilq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprzedano zamiast rzeczy nowej, rzecz używaną. Tylko jak tego dowieść? Po
    > prostu nie kupuje się tego typu rzeczy rozpakowanych.

    A co to jest "rzecz uzywana" ?

    Jak Samochod stoi na placu i ktos nim przejedzie 100m to jest uzywany ?

    > Jeśli macie ochotę, to możecie zawiadomić organa ścigania, że Media Markt
    > rozpowszechnia nielegalne kopie Windows'a. W ten sposób uprawdopodobnicie,
    > że to nie sąsiad sobie to zainstalował. Podejrzewam, że biegły będzie w
    > stanie ustalić, czy to było z tego komputera instalowane, czy nie. Choćby
    > po tym, że system konfigurację zapisuje w chwili instalacji. Z tym, że
    > trzeba się liczyć z tym, że zabezpieczą cały komputer.

    Wiesz co .. Moj brat zmarl .. ja podejrzewalem pobicie..
    a prokurator nie mial zamiaru tego sprawdzac...
    Tez mi sie wydawalo, ze "biegly bedzie w stanie ustalic"...

    A w sprawie dysku... Nie ma szans sprawdzic
    Co chesz udowodnic... ze nie na tym komputerze
    co go pojkazujesz ? A moze na drugim u drugiego kolegi ?

    A co to jest "komputer" ?
    Przede mnia na biurku lezy plyta glowna w niej procesorz "wiatraczkiem"
    w "agp" stara karta grafiki GF2zasilacz z tylu sobie stoi i zasila to
    wszystko...

    CZy to komputer ?

    Gdybym mial komus komputer zlozyc BEZ DYSKU i do proby wzial nowy dysk
    zainstalowal sprawdzil i wymontowal... komputer sprzeal....

    Jaki Expert sprawdzi ze to ja?
    Nawet date moge ustawic na 2005 rok..do prob...

    Do kupujacego...

    Masz gwarancje rozcna -dwuletnia...
    GDYBY rzeczywiscie dysk mial wady ZYSKASZ nowy dysk..
    za pare miesiecy napiszesz, ze dali ci 120 zamiast zepsutej 80,
    a ty chesz 80 ALBO KASE... (bo za te kase kupisz 240 GB).

    Nie che mi sie wierzyc by sprzedawca sprzedawal dysk uzywany
    daj sobie spokoj, predzej pandie ci "nowy" nieprobowany..
    Byl taki czas ze co ktorys nowy "normalnie" padal, wiec puszczalo sie dysk
    na pare godzin, by nie miec klopoty z reklamacjami.... wyluzuj..

    Pozdrowienia

    Boguslaw