  • 51. Data: 2010-07-09 06:54:40
    Temat: Re: Loteria w Orange - prawnik potrzebny
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.07.2010 16:31), GLaF wrote:

    > Komu by to utrudniło pracę?

    To zależy od sformułowania przepisu, ale na pewno by to zahaczyło o tych
    którzy uczciwie wysyłają smsy bez żadnej ściemy.

    Tak jak z ograniczeniem maksymalnego oprocentowania pożyczki. Miało to
    uderzyć w Providenty i inne. Zaś ja np. legalnie nie mogę pożyczyć
    sąsiadowi na miesiąc 1000zł z 50zł odsetkami (co biorąc pod uwagę
    sąsiada upierdliwość jest godziwym wynagrodzeniem), zaś providenty i
    inne sobie i tak radzą.

    p. m.

  • 52. Data: 2010-07-09 14:41:54
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    a jest tutaj w ogole ktos kto wzial udzial w loterii? albo gra
    zawodowo?

  • 53. Data: 2010-07-11 19:14:40
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:i12vne$58o$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
    > tak sformułowane, by sprawiać wrażenie, że BMW jest Twoje, to żaden z nich
    > nie nadaje się do pozwu w sądzie, gdyż obowiązuje regulamin, a każde
    > stwierdzenie typu "zostałeś wylosowany" czy "kluczyki czekają", "dokumenty
    > gotowe" stwierdzają po prostu JAKIŚ fakt. Owszem, wylosowano Twój numer,
    > by przyznać dodatkowe punkty-szansy w losowaniu (mówi o tym regulamin),
    > kluczyki NA KOGOŚ czekają, jakieś dokumenty DLA KOGOŚ są już przygotowane.
    > Nad tym pracował zapewne sztab prawników, nie mogą pozwolić sobie na jawne
    \\
    czy tresc wprowadza w blad?

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....