  • Data: 2013-11-21 18:28:04
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Fejk po to, ze po podaniu pierwszego hasla w 99% przypadkow zwiazanych z
    > udostepnianiem pliku Riddick.mp4 3 lata wczesniej okazuje sie, ze zamyka
    > to sprawe w sposob prosty.
    >
    > Podal haslo. Nie ma pliku. Komp czysty.

    Toż Ci mówię, że to jest bardziej skomplikowane.

    > Powiedz to tym milionom osob co dali sie nabrac na phishing, trojana lub
    > inne ustrojstwo.

    A miliony osób są biegłymi w IT? Stawiasz laika przeciwko specjaliście dude.
    Obudź się.

    > Zaklamdam ze 99% policjantow takze nie ma wiedzy na temat rozpoznawania
    > nawet marnie przygotowanego fejka ;)

    Ale tego nie bada policjant, tylko biegły. Policjant co najwyżej zgarnia.

    > To grupa prawna :) Zapytaj ile osob tutaj ma chocby podstawowe pojecie w
    > tym temacie. Nie chodzi nawert ze wiedza, jak to dziala, ale o to czy w
    > ogole wiedza, ze moze to tak dzialac.
    >
    > I o to wlasnie chodzi.

    I na grupie prawnej polecane są metody które mogą zaszkodzić?

    > Wygra tenm, kto wie wiecej. MAsz fejka, a "kontrola" nie wie nic o tym,
    > bo nie umi. To podajesz haslo, oni stwierdzaja,ze podano haslo. I tyle.

    To się nazywa myślenie życzeniowe. Życie to nie film.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl