  • Data: 2013-11-21 18:14:00
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap?aty za udost?pnianie film?w
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Nov 2013, z wrote:

    > W kwestii formalnej TC nie jest darmowy.

    No, tu już flejmują, to nie moja działka ;)

    > Jest masa godnych zamienników.

    To ja poproszę o tę masę.
    Obowiązkowo o otwartym kodzie i najchętniej darmowych.

    Jedyny znany mi "godny zamiennik" to był FreeOTFE.
    Był.

    Niestety nierozwijany, zarzucony przez autorkę, nie ma
    wersji ponad XP (a domena już się zwinęła).
    Nie licząc wbudowania w TC możliwości zbootowania systemu
    z zaszyfrowanego dysku, poza tym FreeOTFE był lepszy - bo
    umożliwiał np. jednym zintegrowanym interfejsem obsługę
    również "zwykłych", nieszyfrowanych dysków wirtualnych.
    Defaultowe ustawienia mechanizmów, np. przy zmianie haseł,
    też były "lepsze".
    Jakiś czas nie sprawdzałem - jest w TC możliwość wymuszenia
    zmiany kluczy, czyli przeszyfrowania całej partycji przy
    zmianie hasła?
    Bo kiedy dawno temu oglądałem, to zmiana hasła nie powodowała
    w TC zmiany klucza głównego (jak ktoś go miał, to nadal miał
    możliwość dostępu do VD, dane nie były przeszyfrowywane).

    pzdr, Gotfryd