eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Data: 2007-01-29 20:02:14
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: "Jerzy" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > To jest nadinterpretacja. Kopia i świstek papieru nie są biletami, a w
    > razie problemów kierowca będzie musiał pokryć straty ze swojej kieszeni.
    >
    --------------------------------
    Jakie mógłby mieć problemy? Zostały wręczone mu kopie 4 biletów - co jest
    dowodem, że pieniądze zostały zapłacone-a to jest chyba najważniejsze-poza
    tym nikt inny nie miał biletów na te miejsca a autobus był pełny-siostra z
    dziećmi miała wsiąść dopiero 60 km od Warszawy. Dostał też oryginał
    pokwitowania przyjęcia reklamacji na poczcie. Wybacz.
    Nawiasem mówiąc, mając zarezerwowane miejsca w autobusie (kupione 2 tyg.
    przed odjazdem) nie można mieć żadnej pewności, że wsiadając na dalszym
    przystanku miejsca te nie zostaną sprzedane-rezerwacja dotyczy wsiadających
    w Warszawie. Jeśli ktoś jedzie z miasta na trasie mimo posiadania biletu nie
    ma dla niego miejsca! Czyli aby móc jechać w góry na swoim kupionym miejscu
    (z określonym ściśle numerem na bilecie) trzeba jechać rano do Warszawy i
    koniecznie tu wsiąść! Czy to jest normalne?




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1