    From: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Date: Sat, 6 Dec 2003 08:37:23 -0600

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:bqsd9g$i4e$1@inews.gazeta.pl...

    > No zgadnij! Zgadnij dlaczego chciałbym wiedzieć ile kosztowałaby sama
    nagrywarka
    > bez niepotrzebnego mi softu a nie interesuje mnie ile każdy klawisz do
    klawiatury.

    Ta twoja nagrywarka od klawiatury niczym się nie różni. To jest zestaw i nie
    wycenia się poszczególnych części.

    > Piekle się. Wk..wiają mnie te klawisze i je wyłamuję od razu.
    To wyrzuć oprogramowanie z nagrywarki.
    Za te wyłamane klawisze też zapłaciłeś. Nie rządasz od producenta zwrotu
    pieniędzy za dostarczenie czegoś co nie chciałeś kupić?

    > Skończ już te brednie o szukaniu innej i tańszej. Chciałem kupić TEAC'a bo
    > są bardzo dobre i chciałbym mieć możliwość kupienia go bez niepotrzebnych
    mi
    > śmieci.
    TEAC zdecydował sprzedawać nagrywarki w takim a nie innym zestawie i nic z
    tym nie zrobisz.
    Albo zdecydujesz się kupić to co on sprzedaje, albo nie.

    > Taki, którego marka jest reklamowana i jest ludziom wciskany kit, że jest
    > to coś lepszego niż składak.

    > Są tacy co to robią. Szczególnie gdy kupują nie za swoje pieniądze,
    > lecz cudze.
    Kup sobie DELLa. Dostaniesz z Linuxem.
    Oczywiście za tego Linuxa w zestawie też zapłacisz.

    > I znowu człowieku bredzisz! Zlituj się nad sobą człeku nie czytają Cię
    idioci.
    > Używam w pracy programów, które NIE MAJĄ wersji na linuxa czy inny system,
    > więc przestań mi tu pieprzyć durnot o wyborze innego.
    A zmusza cię ktoś?
    To twój wybór.
    Sama świnia drze i sama krzyczy.
    Nie jesteś pępkiem świata.

    > To poczytaj sobie o MOLP i będziesz wiedział dlaczego.
    > A jak nadal nie będziesz wiedział to powiedz co komu z MOLP jak kupuje
    JEDEN
    > system.
    To dokup do tego 9 licencji dostępu do serwera za 20 zł każdy i już
    uzbierasz to co jest potrzebne do kupienia MOLPa
    Przecież masz 5 000 000 zł kapitału. Nie stać cię?