  • Data: 2003-12-06 15:10:13
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:bqsqdm$qn5$1@inews.gazeta.pl...
    > poilkj rzecze:
    >
    > Nieprawda. To nie jest zestaw. Nagrywarke bez Nero, Studio i WinDVD
    spokojnie
    > bym używał z innym softem. To nie drivery do niej.
    > Natomiast klawiatura bez klawiszy to nie klawiatura.

    Wiesz nagrywarka bez nagrywarki to nie nagrywarka.
    Ja ci nie każę wyrzucać wszystkich klawiszy, tylko niektóre. Tych których
    nie używasz.

    > Nie. Nie jestem pieniaczem by się czepiać o parę groszy.
    To czemu nie czepiasz się Linuxa sprzedawanego z DELLem.
    Linux pudełkowy też nie jest tani.
    I żeby było śmieszniej musisz go kupić razem z komputerem, chociaż możesz go
    za darmo ściągnąć z sieci.
    Moim zdaniem zdecydowanie powinineś zabrać się z DELLa.

    > Oczywiście. A stacje benzynowe zdecydowały się sprzedawać paliwo
    > z dodatkiem bio - może takie złośliwie wlali do helikoptera Millera? - i
    nic
    > też z tym nie zrobię. Czy mam z tego powodu milczeć i zagryzać bezsilnie
    zęby?

    Poszukaj stacji, która sprzedaje bez i tam tankuj.

    > No widzisz.
    Nic nie widzę. A co mam widzieć?

    > Twoja ignorancja mnie poraża. Moja firma zatrudnia ponad 30 ludzi,
    No i co z tego.

    > więc ustawa zmusza mnie do rozliczania się z ZUS elektronicznie.
    > Jak na razie dostępny jest tylko Płatnik na jedynie słuszny system,
    > czyli Windows.
    > Dalej będziesz bredził, że nikt mnie do niczego nie zmusza i to mój wybór?
    > No tak - przecież to mój wybór, że zatrudniam aż tylu ludzi zamiast mniej,
    > albo w ogóle prowadzę działalność... tak ?

    Zgloś to do urzędu antymonopolowego, że ZUS stosuje praktyki
    monopolistyczne.
    Może do każdego zestawu płatnika będą dołączać Windowsa.
    Albo do każdej ustawy, która wymaga wydrukowania czegoś przyniosą ci
    drukarkę.

    > Nawet więcej, ale nie gadamy o mnie a o Kowalskim w tym momencie.
    Kowalskiemu jeśli nie odpowiada wersja OEM może sobie kupić FULL.
    Jak mu nie odpowiada HP kupiony z Windowsem to niech kupi w innej firmie.