  • Data: 2003-12-06 16:55:51
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj rzecze:
    > A co z tym wszystkim Microsoft ma wspólnego?

    A skąd ja mam wiedzieć!? Stwierdziłeś, że nikt mnie nie zmusza do używania
    Windowsa, a Ci udowodniłem, że jednak zmusza.

    > Zamontuj sobie gaz.

    Nie opłaca się.

    > Jak narazie to z Ciebie rechocze większość osób czytających co niektóre
    > grupy.

    Doprawdy? Przeprowadziłeś jakieś dogłębne badania, albo dostałeś mandat
    do wypowiadania się w imieniu każdego z kilku tysięcy osób czytających grupy?

    Bo poza traktowaniem czytelników jako debili bardziej wkurza mnie jeszcze jak
    ktoś niby w moim imieniu wypowiada się co ja mówię/robią lub co czuję do innej
    osoby.
    Pozwolił Ci Darek, Jarek i inny Skwarek powiedzieć, że rechocze ze mnie ?
    Nie? To po kiego wyskakujesz z takim debilizmem ?

    > Jeżeli chcesz w ten sposób dyskutować, to ja też ci mogę napisać, że twoja
    > inteligencja nie wyszła jeszcze poza poziom rur kanalizacyjnych.

    Tak to niby jak? Czy Twoja inteligencja znajdowała się na poziomie rur
    kanalizacyjnych, że o tym wspominasz?
    Bo co do mojej to nie pomnę by tak kiedykolwiek było.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.losowania.net