    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Date: Sat, 06 Dec 2003 12:07:41 +0100

    poilkj rzecze:
    > Nic nie zapłaciłeś. Cena jest za całość i nie można wyceniać pojedynczych
    > części.

    Kurcze poilkj - takie gadki, że "nic nie zapłaciłem" to zostaw sobie dla
    niekumatych. Zapłaciłem co najmniej tyle ile musi zapłacić za program sprzedawca
    sprzętu, jeśli oczywiście nie więcej.

    > Czemu nie próbujesz się dowaidywać ile kosztuje jeden klawisz jak kupujesz
    > klawiaturę.

    No zgadnij! Zgadnij dlaczego chciałbym wiedzieć ile kosztowałaby sama nagrywarka
    bez niepotrzebnego mi softu a nie interesuje mnie ile każdy klawisz do klawiatury.

    > I nie pieklisz się, że producent klawiatury dorzucił jakiś klawiesz wake up,

    Piekle się. Wk..wiają mnie te klawisze i je wyłamuję od razu.

    > Jak wyżej To szukaj innego producenta. Kto cię zmuszał do kupowanie tej
    > nagrywarki za taką cenę z takimi programami.
    > Jeżeli uważasz, że ona kosztuje za dużo, to szukaj innej tańszej.

    Skończ już te brednie o szukaniu innej i tańszej. Chciałem kupić TEAC'a bo
    są bardzo dobre i chciałbym mieć możliwość kupienia go bez niepotrzebnych mi
    śmieci.

    > W jednym miejscu mogę ci przyznać rację. Jeżeli po kupieniu takiej
    [..]
    > kreklamację za niezgodność towaru z opisem.

    Wątpię bym cokolwiek wskórał bo mi powiedzą, że to oprogramanie ma magiczne
    literki CE czy inne podobne i mogę sobie reklamacje w d.. wsadzić.

    > Co masz na myśli mówiąc markowy komputer.

    Taki, którego marka jest reklamowana i jest ludziom wciskany kit, że jest
    to coś lepszego niż składak.

    > Compaq, HP? I ile przeciętnych Kowalskich takie komputery kupuje.

    Są tacy co to robią. Szczególnie gdy kupują nie za swoje pieniądze,
    lecz cudze.

    > A kto ci każe korzystać z Windowsa. Nie chcesz nie musisz. Wybierz produkty
    > konkurencji.

    I znowu człowieku bredzisz! Zlituj się nad sobą człeku nie czytają Cię idioci.
    Używam w pracy programów, które NIE MAJĄ wersji na linuxa czy inny system,
    więc przestań mi tu pieprzyć durnot o wyborze innego.

    > Bez komentarza.

    Chodzi Ci o wyrok NSA z dnia 24 listopada 2003 sygnatura FSA 2/03 w składzie
    siedmiu sędziów?
    Myślę, że zawsze mógłbyś to pokomentować...

    > A dlaczego. To też Windows.

    To poczytaj sobie o MOLP i będziesz wiedział dlaczego.
    A jak nadal nie będziesz wiedział to powiedz co komu z MOLP jak kupuje JEDEN
    system.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net