  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    <jmh5ov$5p1$1@news.icm.edu.pl> <jmh68b$e47$1@news.dialog.net.pl>
    <4f8c364b$1@news.home.net.pl> <jmhfcc$l77$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jmhq1r$o8n$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <jmit6b$sbv$1@news.task.gda.pl>
    <jmj5g7$d09$1@news.dialog.net.pl> <jmj7jo$qga$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...org> <jmkmov$73j$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jmlrls$fi1$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org>
    <1c16lg2z5j710$.5rt7wif510fa$.dlg@40tude.net>
    Date: Thu, 19 Apr 2012 01:22:49 +0200

    On 2012-04-18, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Dostawcy usług e-mail z reguły są w Polsce i zawierasz z nimi czytelną (z
    > reguły ;) umowę. I w razie problemów łatwiej ich ścigać. Zaś jakaś firma za
    > oceanem z umową "AS IS" to wybór na własne ryzyko.

    No proszę Cię. Masz dane "gdzieś", przecież jak Ci coś wycieknie, to nie będziesz
    wiedział skąd. A odpowiedzialność i straty z samego wycieknięcia to trzeba konkretnie

    wykazać, co jest nietrywialne.

    To już większe odszkodowania udawało mi się uzyskać z firm z USA (Amazon/Apple).
    Bez sądu.

    > I masz tam tylko dane związane z Allegro.

    Mhm.
    http://niebezpiecznik.pl/post/powazny-blad-w-allegro
    -umozliwial-poznanie-hasel-uzytkownikow/
    Oczywiście jedynym potwierdzeniem słów rzecznika jest Twoje przekonanie
    "Dobre bo Polskie" (tm) :)

    > Zupełnie nie rozumiem tego "parcia na chmurę" i wysyłania swoich danych w
    > bliżej nieokreślone miejsca, bo jest to modne.

    Może po prostu nie rozumiesz czym jest chmura? :)
    Spytam inaczej. Czy Twój hosting przeżyje jak w serwerownię gdzie
    jest on zlokalizowany walnie piorun? Bo moje dane przeżyły. Nieuszkodzone.
    Dzięki "chmurze" - taniej i wygodnej redundancji danych.

    > Zwłaszcza, że taki np. Dropbox miał niezłe wpadki z prywatnością
    > i bezpieczeństwem.

    Każdy serwis/usługa wzięta pod lupę ma słabe punkty które mogą doprowadzić
    do utraty/przejęcia danych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl