  • Data: 2012-04-19 09:34:37
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał w wiadomości

    > Coś chrzanisz, taka akcja nie przeszłaby bez echa. Pewnie przeczytałeś
    > artykuł o jakimś kolejnym phisihigu i zapamiętałeś tylko nazwę banku.

    No przeciez nie przeszla bez echa. Glosno dosyc bylo o tym w mediach.
    A nazwe banku zapamietalem, i akcje tez z prostego powodu. Bo jestem jego
    klientem.
    Dzialalo to tak, ze wyslali kilkadziesiat tysiecy falszywych e-maili do
    klientow banku, w ktorych...
    prosili o zamiane hasla ze wzgledow bezpieczenstwa :) W mailu byl podany
    adres do zmiany hasla.
    Adres byl falszywy. Trzeba bylo podac poprzednie dane, i nowe. Ale udalo im
    sie okrasc tylko 9 osob,
    zanim zostali zlapani. Pomylilem tylko daty. To bylo w 2008 roku. Sam se
    poszukaj.
    Pamietam, ze tez wtedy zmienilem haslo, ale nie jestem taki glupi, zeby
    slepo klikac w linki w mailach. Kazdy link trzy razy ogladam, zanim klikne.
    I w takim przypadku zamiast wchodzic pod adresy podane w mailach, wole wejsc
    na konto przez linki, ktore mam w swoich ulubionych.
    A w ustawieniach konta tez mam opcję zmiany hasla. A jak cala sprawa wyszla
    na jaw, zmienilem haslo po raz drugi :)
    Na pwszelki wypadek. Zawsze tak jest pewniej.

    > Chodzą też słuchy (zaznaczam - plotki), że widziano potwora w Loch Ness.

    Ee tam. On juz nie mieszka w Loch Ness. I nie nazywa sie Nessi, tylko Bill.
    Gates ;)

    > Źródło poproszę.
    >
    > Akurat w Chinach to Yahoo było pierwsze do wydania danych:
    > http://news.cnet.com/Group-says-Yahoo-helped-jail-Ch
    inese-journalist/2100-1028_3-5851705.html

    Tu masz rację. Pomylilem sie. To Yahoo sprzedalo, a Google po prostu sie
    pogryzlo z chinskim rzadem,
    i odgrazalo sie wycofaniem z Chin. Pamietalem, ze gdzies dzwoni, a nie
    pamietalem, w ktorym kosciele :)