  • Data: 2012-04-19 02:29:34
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 00:41:43 +0200, Ajgor napisał(a):

    > Czyli adres, telefon, wielu ma dane kont, kart kredytowych itd :)

    Numery kont prezentujesz na aukcjach. Z numerem KK (o ile nią płacisz)
    Allegro nie ma nic wspólnego. Dane adresowe podajesz w byle sklepie
    internetowym o którego bezpieczeństwo znacznie bardziej bym się obawiał.

    > Bylo z pol roku temu (moze rok), jak hakierzy podmienili strone logowania
    > Banku Zachodniego BZWBK, i w jeden dzien wykradli dane kilkunastu (czy nawet
    > kilkudziesieciu) tysięcy klientów banku (loginy, hasla, piny, itd). Pozniej
    > wszycy musieli.. musielismy zmieniac hasla itd.

    Coś chrzanisz, taka akcja nie przeszłaby bez echa. Pewnie przeczytałeś
    artykuł o jakimś kolejnym phisihigu i zapamiętałeś tylko nazwę banku.

    > Najwiekszym szpiegiem jest Google. Chodza nawet sluchy (zaznaczam - plotki),
    > ze Google to jest przykrywka CIA do zbierania danych.

    Chodzą też słuchy (zaznaczam - plotki), że widziano potwora w Loch Ness.

    > W kazdym razie w Chinach bez oporu sprzedali dane jakiegos ciecia, ktory w
    > pracy ogladal pornole. Zostal skazany na jakies dozywocie, cycuś...

    Źródło poproszę.

    Akurat w Chinach to Yahoo było pierwsze do wydania danych:
    http://news.cnet.com/Group-says-Yahoo-helped-jail-Ch
    inese-journalist/2100-1028_3-5851705.html

    > Dlatego, jak gdzies widze na forum tekst w stylu "Google nie gryzie", albo
    > inna forme odeslania z pytaniem na google, to mnie pusty smiech ogarnia.
    > Oj gdyzie Google gyzie...

    Don't be evil (to your shareholders).

    --
    Borys Pogoreło