    From: Tomek <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Limit wpłat na mIKE Fundusze to tylko 3500 zł...
    Date: Fri, 22 Dec 2006 20:31:09 +0100

    Ech... podsumowując wątek... może i pieniacze, ale coby rozładować
    atmosferę zacytuję Wam komunikat, który dzisiaj zauważyłem po
    zalogowaniu się do mBanku:

    > Komunikat
    >
    > Wykorzystaj cały tegoroczny limit IKE
    > Informujemy, że możesz jeszcze zasilić mIKE w mBanku. Według stanu Twojego konta
    mIKE fundusze w dniu 21 grudnia 2006 r., aby całkowicie wykorzystać tegoroczny limit
    składki, do końca roku możesz wpłacić: 21 zł.
    > Pozdrawiamy,
    > Zespół mBanku

    Oni też nie przeczytali regulaminu. ;)