  • 1. Data: 2009-02-08 12:51:09
    Temat: Likwidacja szkody z OC - formularz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Czy jest zgodne z prawem i jakie ma uzasadnienie pytanie w formularzu
    dotyczacym likwidacji szkody z OC sprawcy (wypadek samochodowy) o moje
    ubezpieczenie OC zawarte na czas obecny, na rok wczesniej i na dwa lata
    wstecz?
    (formularz LINK 4)

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw

  • 2. Data: 2009-02-08 14:38:31
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC - formularz
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci:
    zik61.poznan.pl
    uzytkownik *Budzik* napisal(a):

> [...]
    > dotyczacym likwidacji szkody z OC sprawcy (wypadek samochodowy) o moje
    > ubezpieczenie OC zawarte na czas obecny, na rok wczesniej i na dwa lata

    Raczej nie jest niezgodne, ale wyglada mi to na rzucanie klód pod nogi i
    przeciaganie sprawy

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2009-02-08 17:36:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@b...zz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Raczej nie jest niezgodne, ale wyglada mi to na rzucanie klód pod nogi i
    > przeciaganie sprawy

    przeciaganie - znaczy sadzisz ze oni beda to w tych 3 towarzystwach wstecz
    sprawdzac?
    Dla mnie pytanie nawet o aktualne jest bez sensu - w koncu to nie z mojego
    ubezpieczenia bedzie naprawiana szkoda - nie ja zawiniłem.

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier

  • 4. Data: 2009-02-08 18:33:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zik61.poznan.pl
    użytkownik *Budzik* napisał(a):

> [...]
    > Dla mnie pytanie nawet o aktualne jest bez sensu - w koncu to nie z mojego
    > ubezpieczenia bedzie naprawiana szkoda - nie ja zawiniłem.

    To zapytaj LINK4 na jakiego wała im te informacje

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2009-02-08 18:49:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To zapytaj LINK4 na jakiego wała im te informacje

    moge, ale pytam tutaj - tutaj to pytanie jest nie na miejscu?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 6. Data: 2009-02-08 19:20:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:08022009.319A2BB6@budzik61.poznan.pl...

    > moge, ale pytam tutaj - tutaj to pytanie jest nie na miejscu?

    Odnosie zgodnosci z prawem - to moze i na miejscu, ale odnosnie
    uzasadnienia....
    Jak Ci kobita by chodzila nabumbana od rana, to moglbys oczywiscie zapytac
    na pl.soc.seks (itp.) dlaczego tak jest, ale o wiele skuteczniejsze byloby
    pewnie zwrocenei sie z tym pytaniem do niej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-02-08 20:58:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
    wiadomosci news:08022009.494B5B69@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > dotyczacym likwidacji szkody z OC sprawcy (wypadek samochodowy) o moje
    > ubezpieczenie OC zawarte na czas obecny, na rok wczesniej i na dwa lata

    Pytac moga. Mozesz w te rubryke wpisac "odmawiam podania danych" i w mojej
    ocenie nie moze to miec wplywu na wysokosc wyplaconego odszkodowania czy
    zgola stanowic podstawy odmowy jego wyplaty.

  • 8. Data: 2009-02-08 22:51:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pytac moga. Mozesz w te rubryke wpisac "odmawiam podania danych" i w
    > mojej ocenie nie moze to miec wplywu na wysokosc wyplaconego
    > odszkodowania czy zgola stanowic podstawy odmowy jego wyplaty.

    dziekuje

    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 9. Data: 2009-02-09 18:26:13
    Od: " " <l...@g...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    odcin
    > ku co następuje:

    > dziekuje

    a moim zdaniem jest sens pytania o takie rzeczy, a przynajmniej mozna to
    wytlumaczyc tym ze kazde towarzystwo ma inne formy roznicowania swojej ceny,
    i my na to nic nie poradzimy. no bo dlaczego jakies towarzystwo daje znizki
    dla golfow czy innych nissanow - dzieki temu zdobywa grupe klientow, ktorzy
    dzieki takiej znizce, czy jak w przypadku Link4 takiej historii OC uzyskuja
    nizsza skladke. To jest firma, ktora tez chce sobie dobrac klientow w ten
    sposob w jaki jej ospowiada. Nie ma sie co dziwic, moge sie zalozyc, ze
    bedac wlascicielami takiego towarzystwa tez nie chcielibyscie ubezpieczyc
    czlowieka ktory w ciagu dwoch ostatnich lat mial 5 stluczek, oczywiscie
    zadna nie byla z jego winy, ale jakies towarzystwo zawinilo - nie wyplacilo,
    ktos uciekl itp....

  • 10. Data: 2009-02-09 19:18:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > odcin
    > a moim zdaniem jest sens pytania o takie rzeczy,

    Ja nie twierdzę, że nie ma sensu pytania. Ja twierdzę jedynie, ze nie
    obowiązku udzielenia na nie odpowiedzi.