  • 1. Data: 2009-02-08 00:43:53
    Temat: Dialog i niedosłana faktura
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Prowadzę w domu DG, mam umowę z Dialogiem na dostarczanie telefonu i
    Internetu, w piątek przysłali mi pismo z pieczątką jakiś windykatorów,
    że odetną mnie, bo nie zapłaciłem. Owszem, nie zapłaciłem, bo się
    okazało, że nie dostałem faktury.
    Zapłacić teraz na świstek, który mi przysłali, czy dzwonić, upomnieć się
    o fakturę i czekać na duplikat - dopiero zapłacić?
    Odliczyć mogę jeszcze w styczniu, ale...
    Poczta zgubiła? Raczej Dialog nie zapomniał wysłać, mało prawdopodobne
    ale ja mogłem zgubić...
    Jak teraz "zagrać z Dialogiem"?
    --
    Reseller

  • 2. Data: 2009-02-08 03:32:13
    Temat: Re: Dialog i niedosłana faktura
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Reseller napisał/a:
> [...]
    > Odliczyć mogę jeszcze w styczniu, ale...
    > Poczta zgubiła? Raczej Dialog nie zapomniał wysłać, mało prawdopodobne

    Pofatygować się tam osobiście i wyrwać fakturę. Zapłać, bo potem
    będziesz załował, będą Cię nękać i odsetki jeszcze Ci dojdą.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-02-08 07:23:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Reseller napisał(a):

    [...]

    > Jak teraz "zagrać z Dialogiem"?

    Płacisz za Usługę a nie za fakturę. Faktura jest wyłącznie dokumentem
    księgowym. Było o tym na grupie wieeeeelokrotnie, szukaj w archiwach.

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 4. Data: 2009-02-08 14:34:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote
    > Płacisz za Usługę a nie za fakturę. Faktura jest wyłącznie dokumentem
    > księgowym.

    Dokładnie.
    P.S.
    IMHO Chyba, że umowa (regulamin) stanowi np. "płatność po otrzymaniu
    faktury". Dam sobie głowę uciąć, że tu akurat tak nie jest, bo trzeba być
    dość niefrasobliwym, aby jako dostawca tak umowę spisać;)