  • 1. Data: 2004-04-24 11:49:47
    Temat: Likwidacja spółki Alcatel
    Od: test133 <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy będąc akcjonariuszem likwidowanej spółki przepadają jej akcje, tzn.
    czy spółka zostanie zlikwidowana, a ja jako akcjonariusz zostanę z niczym?
    Konkretnie chodzi o Alcatel Teletra S.A. w Poznaniu ul. Marcelińska 92/94

  • 2. Data: 2004-04-24 21:30:03
    Temat: Re: Likwidacja spółki Alcatel
    Od: sebol <i...@a...pl>

    test133 wrote:

> [...]
    > Konkretnie chodzi o Alcatel Teletra S.A. w Poznaniu ul. Marcelińska 92/94

    z tego co sobie przypominam to przy likwidacji masz prawa do majątku
    zgodnie z udziałami.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-04-25 03:15:31
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 24 Apr 2004 23:30:03 +0200, na pl.soc.prawo, sebol napisał(a):

    > z tego co sobie przypominam to przy likwidacji masz prawa do majątku
    > zgodnie z udziałami.

    O ile po likwidacji coś zostanie ( wiadomo likwidacja to kosztowny proces )
    --
    Mieczysław
    ----