  • Data: 2005-06-01 15:15:16
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d7khdk$etc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak wspomniałem wcześniej badanie licznika było na mój wniosek z powodu
    > wysokich wskazań.Gdybym był cwaniaczkiem jak sugeruje Herbi to nie kręcił
    > bym na siebie bata!!.

    sprawa dosyć skomplikowana, chociażby ze względu na fakt "ekspertyzy", ale
    próbuj. Porównaj rachunki z ubiegłych miesięcy, przedstaw sądowi, że są
    rażąco niskie w porównaiu do tych zawyżonych. Niestety (albo i na szczęście)
    sądy wydają wyroki na postawie "dowodów", więc musisz dobrze przygotować się
    do sprawy, żeby Twoim jedynym argumentem nie był fakt, że sam poprosiłeś o
    ekspertyzę, że sam założyłeś sprawę itd., a pierwszym z takich dowodów, może
    być własnie fakt poprzednich, niższych rachunków.

    Pozdrawiam,