  • Data: 2005-06-02 09:50:57
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 cze o godzinie 11:06, na pl.soc.prawo, regent... napisał(a):

    > nie dyskutujemy "czy licznik jest żywy?" lecz
    > "kto go zabił???"

    Metafora z przykładowym zamordowaniem - dotyczyła tego że to iż licznik
    posiada nienaruszone plomby nie oznacza wcale że niema uszkodzeń np.
    WEWNĘTRZNYCH.

    > przyjmijmy, że płaci po 300 pln, zamiast po 200.
    > to usprawiedliwia "arogancję" ZE???

    Arogancję?
    Jeżeli pytający nie udowodni że był zakładany magnes - to nie będzie płacił
    wyższych rachunków - otrzyma karę umowną - ok 4,5tys i licznik przeniesiony
    zostanie np. na klatkę schodową, licznik przedpłatowy - opcji jest wiele,
    wiele więcej.

    > i???

    Jedna sprawa, jeden kraj, prawo...... a siedem różnych wyroków - nadal
    nie rozumiesz?

    --
    Herbi
    02-06-2005 11:50:56