  • Data: 2005-06-02 09:06:52
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi wrote:

    > Co do plomb, ingerencji ....
    > Czy jeżeli ktoś Cię zamorduje podając truciznę, a nie strzelając Ci w łeb
    > ani nie dźgając nożem - czy oznaczać będzie to że jesteś żywy?

    nie dyskutujemy "czy licznik jest żywy?" lecz
    "kto go zabił???"

    > Po wypadku drogowym, w szpitalu pobierają Ci krew ..... skąd pewność że
    > badania przechodzi akurat Twoja próbka krwi?

    co nie oznacza, że nie można jej zbadać ponownie, by wykluczyć błąd.
    przy rażąco "odmiennych" wynikach badanie się powtarza, nie chciałbyś
    być leczony na coś, co Cię nie dotyczy...

    > Wysokie rachunki - to pojęcie dosyć subiektywne ... ;)
    > Płacisz po 15 tys miesięcznie? Nie? To co Ty płacisz za rachunki ;)

    przyjmijmy, że płaci po 300 pln, zamiast po 200.
    to usprawiedliwia "arogancję" ZE???
    to monopol i moloch,
    w normalnym układzie (dostawca-odbiorca) zanim oskarżysz klienta, pięć
    razy zastanawiasz się, czy nie popełniłeś błędu...

    > Wiesz ile wyroków zapadło w sprawie gostka który dźgnął nożem włamywaczy
    > którzy włamali się do jego mieszkania?
    > Siedem wyroków.... każdy z wyroków inny .... ;[

    i???

    --
    regent...
    (...)