  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licznik energii elektrycznej
    Date: Tue, 27 Apr 2010 11:17:23 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hr6909$8r1$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Rafał* napisał(-a):

    > Wycieczki osobiste sobie daruj.

    Podaruję sobie, jak Ty odpuścisz sobie insynuacje

    > Skoro masz elektroniczne liczniki, to i magnesem nic byś nie zdziałał.

    Ani nie mam ochoty, ani nie odczuwam potrzeby.

    > Poczytaj sobie w necie jak energetyka traktuje reklamacje na wskazania
    > licznika(tego z obrotową tarczą). Jak idzie na ekspertyzę to pierwsze
    > sprawdzają czy na obudowie nie ma śladów(rys) od przyłożonego magnesu.
    > Później sprawdzają czy tarcza, czy jakiś inny element, jest poprawnie
    > namagnesowany, jak się coś nie zgadza, to werdyktem jest(pewno nie
    > zawsze) działanie na licznik silnym polem magnetycznym.
    > A jako że instalatorzy głupi nie są(też opisywane w necie przypadki),
    > jeżeli klient "nie idzie na współpracę" to sami traktują licznik
    > magnesem(pewno też nie wszyscy).

    Kompletnie mnie to nie interesuje gdyż jak wspomniałem mam licznik
    elektroniczny. W pierwszym był wskaźnika użycia magnesu, w drugim nie
    było i w obecnym jest.

    > Nie, ja takich przejść nie miałem.

    To tym bardziej odpuść sobie insynuacje i bądź uprzejmy nie zarzucać
    komuś przekrętów, zwłaszcza że nie wiesz jaki licznik qwe2 miał (ma).

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675