  • Data: 2010-05-07 19:38:17
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hricq3$lb6$1@news.one
    t.pl
    *Plumpi* napisał(-a):

    > Nie chłopcze.

    Co do chłopca.... wróć się do
    news://news-archive.icm.edu.pl/4bd6da69$1@news.home.
    net.pl żebym się
    nie powtarzał, bo nie zrozumiałeś

    > Popier....ły Ci się grupy dyskusyjne z pyskówką, którą tu
    > uskuteczniasz.

    Przyznaję, dałem sie sprowokować przez Rafała, który komuś zarzucił
    nieuczciwe postępowanie.

    > Poza tym przestań się tak gloryfikować,

    W którym miejscu to zrobiłem?

    > bo nie jesteś tu Bogiem,

    Odniosłeś takie wrażenie? Źle z Tobą

    > ani
    > wielkim łaskawcą, który wybacza jak ktoś nie che czytać Twoich
    > farmazonów.

    Jeśli czyta, to jego wybór. Jeśli nie, to ja nie muszę mu niczego
    wybaczać. Pełna wolność wyboru bez żadnych konsekwencji.

    > Wybacz, ale to Ty tutaj wyskoczyłeś z bzdurnymi zarzutami, a
    > teraz nie potrafisz zrozumieć i przyznać się do błedu.

    A konkretnie?

    > Możesz dyskutować, ale dopiero jak poza pyskówkami nauczysz się
    > "słuchac"
    > innych, albowiem bez umiejętności słuchania, to co piszesz przestaje
    > być
    > dyskusją i staje się bezsensownym monologiem, który wynika z
    > niezrozumienia tematu dyskusji i tego o czym ktoś inny pisze.

    Ale ja słucham i to bardzo dokładnie. A jak Tobie nie odpowiada styl
    moich odpowiedzi, to zawsze możesz zrobić użytek z jednej funkcji którą
    daje Twój OE

    > Tobie też wara od tego co ja myślę i piszę o Tobie.

    Jasne. Kompletnie mi zwisają Twoje wynurzenia

    > Co wcale nie oznacza, że ten, kto to napisał uważa, iż autor wątku
    > jest
    > oszustem.

    Ale ja nie napisałem, że autor. A Rafał za takiego kogoś uważa.
    Zapomniałeś, czy nie doczytałeś?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675