  • Data: 2010-04-27 11:38:23
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4bd6ab9c$1@news.home.net.pl...

    Wyluzuj chłopcze. Czy naprawdę w necie na kazdym kroku trzeba się kłucić z
    takimi idiotami ?

    > Podaruję sobie, jak Ty odpuścisz sobie insynuacje

    > Ani nie mam ochoty, ani nie odczuwam potrzeby.

    > Kompletnie mnie to nie interesuje gdyż jak wspomniałem mam licznik
    > elektroniczny. W pierwszym był wskaźnika użycia magnesu, w drugim nie było
    > i w obecnym jest.

    Skoro Ciebie to nie interesuje to po cholerę się wtrącasz w dyskusje ?

    > To tym bardziej odpuść sobie insynuacje i bądź uprzejmy nie zarzucać komuś
    > przekrętów, zwłaszcza że nie wiesz jaki licznik qwe2 miał (ma).

    No to tym bardziej nie krzycz i "wysłuchaj" co ktoś inny miał do
    "powiedzenia" i nie "wyskakuj jak filip z konopii", zwłąszcza, że nie Ciebie
    dotyczy ta odpowiedź.
    Tutaj akurat Rafał ma rację i wcale nie zarzuca on autorowi wątku
    przekrętów, ponieważ bywały i to nie tak całkiem rzadkie przypadki
    wszczynania postepowania ZE przeciwko niewinnym użytkownikom uszkodzonych
    liczników. Powoływano się właśnie na ekspertyzy, których dokonywały
    laboratoria tychże ZE, stwierdzające, że liczniki zostały namagnesowane
    magnesami neodymowymi. Czy było to złośliwe czy też wynikało z
    niekompetencji czy też chęci wykazania się nie będziemy wnikać, ale faktem
    było to, że osobom tym stawiano zarzuty kradzieży prądu przy użyciu magnesu
    neodymowego, a opinii laboratorium Zakładu Energetycznego nikt nie mógł
    podważyć, choćby była ona nieprawdziwa. Najgorsze jest w tym to, że po
    wsadzeniu takiego licznika do zaplombowanego worka bez najmniejszego
    problemu można było te liczniki namagnesować lub rozmagnesować, a ostatnio
    zarzuty kradzieży prądu na magnes neodymowy stały się zbyt powszednie.