  • 11. Data: 2006-03-15 00:01:07
    Temat: Re: Licytacja komornicza
    Od: "Patrycja" <p...@e...pl>

    taka jest prawda - byla nawet swego czasu jakas afera, ze paru komornikow w
    ten sposob sobie, powiedzmy, "dorabialo", do tego dochodzily ustawiane
    licytacje itp...

  • 12. Data: 2006-03-15 18:02:36
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    ups.com> napisał(a):

    > Hieno - czy w inny sposób, gdzie indziej nie umiesz kupić sobie mieszkania?

    a moze u komornika jest taniej i akurat mu to pasuje?

  • 13. Data: 2006-03-15 18:26:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    "Tomek" napisał:
> [...]
    > uwalniania z wad prawnych będzie miała CE. Żartujesz czy piszesz
    > poważnie? Bo jak tak moze zrobić to dla mnie doskonała wiadomość.

    Tak. Co więcej, niesprawny samochód powypadkowy po przejściu przez
    licytację komorniczą staje się wzorem stanu technicznego i norm emisji
    spalin. Nawet tapicerka po licytacji pachnie świeżością.

    A na poważnie: brak CE to nie wada prawna.

    -------------------+
    -------------------+

  • 14. Data: 2006-03-15 22:22:36
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 15 Mar 2006 00:19:47 +0100,
    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> screamed:

    > Tu jest więcej osób naruszających zasady. Proszę ich sobie wyłuskać.
    > PLONK!

    Ale to nie powód by być jedną z tej bandy idiotów.
    Twój plonk przypomina obrażanie się za próbę zdefekowania komuś dywanu
    w pokoju.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 23:21:29 user up 10916 days, 11:16, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Avoid temporary variables and strange women.