  • 1. Data: 2006-03-14 14:50:52
    Temat: Problem z odzyskaniem weksla
    Od: "mundek" <m...@g...pl>

    witam

    Jak mozna odzyskac weksel od bylego pracodawcy, ktory sam tego nie chce zrobic.
    Sciemniaja ze im zaginely, ze sprawe zglosili do prokuratury itp. ale nie chca
    mi przeslac nawet ksera zawiadomienia dlatego mysle, ze klamia. Chcialbym je
    albo odzyskac albo sie zabezpieczyc by nikt ich kiedys nie wykorzystal. Co
    mozna w takiej sprawie zrobic ?

  • 2. Data: 2006-03-14 15:59:25
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem weksla
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    daj im 3 dni na oddanie lub przedstawienie poświadczonego (najlepiej
    notarialnie) zawiadomienia o kradzieży weksli. Powiedz im , że jeżeli tego
    nie zrobią złożysz na policje doniesienie o próbie wyłudzenia
    pieniędzy/papierów wartościowych i niech w obecności policji spisza takie
    oświadczenie o kradziezy weksli. Niech teraz oni tobie dadzą weksel in
    blanco i deklarację wekslową do odpowiedniej kwoty w razie sytuacji gdyby
    się ujawnił "znalazca weksla" i próbował go wykupić. Pogadaj z jakimś
    prawnikiem.

  • 3. Data: 2006-03-14 16:29:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > blanco i deklarację wekslową do odpowiedniej kwoty w razie sytuacji gdyby
    > się ujawnił "znalazca weksla" i próbował go wykupić. Pogadaj z jakimś

    Etam. Prawo o ile pamiętam mówi, że należy weksel oprotestować w sądzie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2006-03-14 18:08:03
    Od: "mundek" <m...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Etam. Prawo o ile pamiętam mówi, że należy weksel oprotestować w sądzie.

    minely juz 2 tyg od kiedy powininem go otrzymac, wyslalem pismo poleconym z
    takim zadaniem wychodzi na to ze musze sie udac na najblizszy komisariat,
    tylko co mam tam zglosic ? kradziez ?
    Pogadac z prawnikiem byloby milo, tylko ze nie mam zadnego znajomego a taki z
    lapanki pewnie poprosi o honorarium, na co za bardzo nie mam, moze sa jakies
    takie spoleczne instytucje ktore moga w tym pomoc ? myslalem o PIP.

  • 5. Data: 2006-03-14 18:16:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mundek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > moze sa jakies
    > takie spoleczne instytucje ktore moga w tym pomoc ? myslalem o PIP.

    PIPy mogą nie znać się na wekslach. Zwykle pracownicy nie dają pracodawcom
    weksli, twój przypadek jakiś dziwny jest.

  • 6. Data: 2006-03-14 20:51:26
    Od: "mundek" <m...@g...pl>

    > PIPy mogą nie znać się na wekslach. Zwykle pracownicy nie dają pracodawcom
    > weksli, twój przypadek jakiś dziwny jest.

    ano dziwny i bardzo drazniacy ale takie problemy maja wszyscy pracownicy tej
    firmy (a niby ogolnopolska siec sklepow komputerowych) tylko, ze ja juz tam
    nie robie, a reszta jeszcze tak i nie bardzo chca podskakiwac bo sie boja
    zwolnien.

    Czyli pozostaje policja, ale skoro PIP sie nie zna to polcjant bedzie ? mam
    nadzieje.