  • 1. Data: 2006-03-14 14:32:09
    Temat: Licytacja komornicza
    Od: g...@g...pl

    Witam!

    Mam pytanie. Chcę wziąć udział w licytacji komorniczej
    mieszkania własnościowego (nie płacony czynsz). Wiem, że jest tam
    zameldowny dłużnik. Jeśli wygram przetarg, w jaki sposób pozbędę
    się go z mieszkania?

  • 2. Data: 2006-03-14 14:38:46
    Temat: Re: Licytacja komornicza
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    g...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > mieszkania własnościowego (nie płacony czynsz). Wiem, że jest tam
    > zameldowny dłużnik. Jeśli wygram przetarg, w jaki sposób pozbędę

    jest zameldowany czy mieszka?
    jeśli mieszka, to przez komornika - czy skutecznie...

    KG

  • 3. Data: 2006-03-14 16:04:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

[...]

    Kupisz sobie problem. Będziesz musiał zapewnić mu własnym staraniem lokal o
    podobnym standardzie. Jeżeli lokator jest bezrobotny itd problem bedzie
    jeszcze większy bop nie będziesz mógł go eksmitować, chyba że siłą i na
    własne ryzyko. Z zakupem rzeczy od komorników jest wogóle problem ponieważ
    nie masz żadnej gwarancji stanu prawnego i nie możesz rościć do niego
    pretensji. Jeżeli np na yakiej licytacji kupisz samochód który okaż się
    niespłaconą własnością banku lub że jest kradziony to albo go stracisz albo
    zapłacisz dwa razy

  • 4. Data: 2006-03-14 20:45:14
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    14 Mar 2006 06:32:09 -0800, *g...@g...pl*
    ups.com> napisał(a):

> [...]

    > mieszkania własnościowego (nie płacony czynsz). Wiem, że jest tam
    > zameldowny dłużnik. Jeśli wygram przetarg, w jaki sposób pozbędę

    Hieno - czy w inny sposób, gdzie indziej nie umiesz kupić sobie mieszkania?

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2006-03-14 20:47:00
    Od: "Patrycja" <p...@e...pl>

    komornik ma to prawo, ze moze uwolnic przedmiot od wad prawnych wystawiajac
    go np na licytacje ..

  • 6. Data: 2006-03-14 20:48:26
    Od: "Patrycja" <p...@e...pl>

    chodzi np. o niezaplacone cło za wystawiane na licytacje auto itd

  • 7. Data: 2006-03-14 20:56:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jackare napisał(a):
> [...]
    > niespłaconą własnością banku lub że jest kradziony to albo go stracisz albo

    skąd te teorie?

    KG

  • 8. Data: 2006-03-14 21:02:40
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kaja napisała:
    > Hieno

    Niniejszym udzielam Pani upomnienia za naruszenie art. 6.2 zasad
    zachowania na grupie dyskusyjnej pl.soc.prawo.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-03-14 22:40:27
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > komornik ma to prawo, ze moze uwolnic przedmiot od wad prawnych wystawiajac
    > go np na licytacje ..

    Czyli ze moze wystawić zajętą maszynę bez CE i taka maszyna z prawa komornika do
    uwalniania z wad prawnych będzie miała CE. Żartujesz czy piszesz poważnie? Bo
    jak tak moze zrobić to dla mnie doskonała wiadomość. Tomek

  • 10. Data: 2006-03-14 23:19:47
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 14 Mar 2006 22:02:40 +0100, *Paweł Sakowski*
    <news:1142370160.4309.54.camel@neptune.sakowski.pl> napisał(a):

    > Niniejszym udzielam Pani upomnienia za naruszenie art. 6.2 zasad
    > zachowania na grupie dyskusyjnej pl.soc.prawo.

    Tu jest więcej osób naruszających zasady. Proszę ich sobie wyłuskać.
    PLONK!

    --
    Kaja