  • 1. Data: 2004-09-20 17:08:56
    Temat: Licencje programów...
    Od: "Slav" <s...@b...wroc.pl>

    Helo.

    Mam takie oto pytanko..
    Ostatnio gdzies odbiło mi sie o uszy ze aby kozystac w naszym pięknym kraju
    z oprogramowania nalezy uzyskac licencję w Polsce. Ponoć nie do konca
    legalne jest uzywanie np z niektórych programow CAD z licencja z np USA.
    Podobno chodzi tu o zabezpieczenie sie skarbu naszego państwa przed
    nabywaniem tanszego softu za granicą. Ktoś ma w tej materii jakąś wiedzę
    popartą paragrafem?
    dzieki
    Slav

  • 2. Data: 2004-09-20 18:01:41
    Temat: Re: Licencje programów...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Podobno chodzi tu o zabezpieczenie sie skarbu naszego państwa przed
    > nabywaniem tanszego softu za granicą. Ktoś ma w tej materii jakąś

    a myslisz ze polski windows ma inna licencje? Ta sama tylko
    przetlumaczona.
    Zle Ci sie obilo.

    P.