  • 11. Data: 2003-10-10 05:08:35
    Temat: Re: Licencjat vs Inżynier ?
    Od: "qwertz" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Cbr" <jeton[nospam]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:bm44cd$rh8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Analizując to co napisaliście w postach(dziękuję wszystkim za wypowiedzi),
    > inżynier jest równy licencjatowi. Tyle że inżyniera mozna dopisać do
    imienia
    > i nazwiska. Wiec licencjat daje wyższe wykształcenie czy nie?? Czy jeśli
    > ktoś posiada licecnjata może mówić że posiada wykształcenie wyższe? Bo z
    > tego co zrozumiałem inżynier może.

    licencjat i inżynier to wykształcenie wyższe zawodowe. I nie jest to pełne
    wyższe
    chociaz można sie spierać co to właściwie jest.

    Qwertz

  • 12. Data: 2003-10-10 06:14:03
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "qwertz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pełne
    | wyższe
    | chociaz można sie spierać co to właściwie jest.

    Owszem jest to pelne wyzsze. Nie ma juz w tej chwili mozliwosci zrobienia
    "niepelnego wyzszego" - kiedys byla.

    Licencjat / inzynier jest pelnym wyzszym -tyle ze zawodowym i sa sobie
    rozwnowazne.

    Tak na marginesie przypadek Kwasniewskiego to tez nie jest "niepelne
    wyzsze". Niepelne wyzsze kiedys (lata 50/60 ? XX wieku ) mieli absolwenci
    jakis szkol wojskowych, nie wiem czy tez nie seminaria nauczycielskie i
    moze cos jeszcze - ale tego nie jestem pewien.

    A.

  • 13. Data: 2003-10-10 08:35:26
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > tytul inz mozna
    > doklejac do mgr, dr, dr hab. (ale raczej juz nie do prof.)
    E, no co ty - wielu znam prof. dr hab. _inż._

    > a licancjata sie dokleja
    Bo magister go zastępuje, tak samo jak dokro magistra...

    chester (OMCM)

    --
    "Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma
    pojęcia o tym, co znają wszyscy." (Albert Einstein)

  • 14. Data: 2003-10-10 09:15:50
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    | E, no co ty - wielu znam prof. dr hab. _inż._

    prof. dr hab. inz. - tak
    prof. inz. - nie

    Tylko to mialem na mysli (ale jak ktos lubi ;-) )

    A.

  • 15. Data: 2003-10-10 11:32:32
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    > Sa to po prostu dwie rozne sprawy. Nie mozesz byc inzynierem ds.
    > jezyka polskiego. Z jezyka polskiego mozesz miec licencjat.

    Np. informatyka po polibudzie to inż. a po uniwerku to licencjat. W praktyce
    liczy się renoma uczelni - a ta jest inna w mieście macierzystym, a inna jak
    przejdziesz 300 km...

    Pzdr

  • 16. Data: 2003-10-10 13:20:14
    Od: "" <g...@p...onet.pl>

    > Heheh ;) jak to mowia magister to najnizszy mozliwy tytul naukowy, a
    > inzynier to najwyzszy mozliwy tytul zawodowy ;)
    >
    > No offence :)))

    Kompletna bzdura!
    Magister to tytuł zawodowy.
    Pozdrawiam, gregor

  • 17. Data: 2003-10-11 08:43:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, Arek Margraf wrote:

> [...]
    >+ | > doklejac do mgr, dr, dr hab. (ale raczej juz nie do prof.)
    >+ | E, no co ty - wielu znam prof. dr hab. _inż._

    Sprzeciw !
    OIDP...
    co najmniej jeden taki przypadek był na Politechnice Śląskiej.
    Tyle, że nie pamiętam kto to był - może "odświeżę" albo
    znajdę na nowo namiar.
    Zna ktoś powód żeby tak być *nie mogło* ?

    >+ Tylko to mialem na mysli (ale jak ktos lubi ;-) )

    No, ja lubię się sprzeciwiać :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2003-11-15 22:33:19
    Od: rrll<r...@w...pl>

    > politechnice studia zawodowe i wtedy dostanie sie tylko inz. tytul inz
    mozna
    > doklejac do mgr, dr, dr hab. (ale raczej juz nie do prof.) a licancjata
    sie
    > nie dokleja ale jakie to ma znaczenie.
    >
    > Pozdr.
    >
    > mgr inz. A, Margraf
    >
    > Ludzie co wy tu wypisujecie inż. można "doklejać" do prof.(nawet
    trzeba)
    ! prosze sobie iść na strony uczelniane jakiejś uczelini technicznej i
    zobaczyć..
    inż. tym różni się od mgr'a że może zostać jeszcze magistrem....a
    magister już raczej nie zostanie inżynierem. ("nie dorobi sobie inż")..
    licencjat to pół magistra..ale to nie jest tytuł naukowy ani zawodowy..
    chociaż w naszym prawodawstwie..licencjat to człek z wyższym
    wykształceniem..i np. do wojska jest brany na takiej samej zasadzie
    jak mgr czy inz po studiach...tak kiedyś było...

    r...@w...pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info