  • 1. Data: 2003-10-09 08:26:33
    Temat: zastrzezenie nr telefonu
    Od: "Andrzej" <s...@w...to.wp.pl>

    Witam.

    Rok temu podpisalem z TP SA umowe na swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych. Zaznaczylem wowczas, ze numery
    telefonow maja pozostac zastrzezone.
    Po uaktywnieniu linii okazalo sie, ze identyfikacja spod
    moich numerow telefonu dziala. Udalem sie wowczas do Biura
    Obsl. Klienta i zwrocilem uwage na ten fakt. Przeproszono
    mnie i po bolach (mialy miejsce jeszcze 2 moje interwencje)
    zastrzezono nr telefonu.
    Niedawno okazalo sie, ze moje numery telefoniczne sa
    dostepne w wyszukiwarce internetowej www.ditel.pl (pod 913
    nie).
    Zadzwonilem z interwencja do BOK-u z zadaniem
    natychmiastowego zastrzezenia tych danych.
    Pracownica TP SA powiedziala, ze sprawdzi ta sytuacje i
    oddzwoni.
    Tak tez sie stalo. Nastepnego dnia otrzymalem telefon z
    BOK-u z przeprosinami i obietnica usuniecia danych z
    wyszukiwarki.
    Od tamtego czasu minelo poltora miesiaca a w ditelu _nadal_
    mozna odnalezc moje nr telefonu!
    Czy w takiej sytuacji moge sie domagac "zadoscuczynienia" od
    TP SA? Ew na jakiej podstawie - niedotrzymania warunkow
    umowy?

    Andrzej