  • 1. Data: 2003-10-09 10:44:15
    Temat: Nowy termin - Kapitał początkowy Zus
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    Witam Prześwietne Dyskutantki i Prześwietnych Dyskutantów!

    Czy byłby ktoś tak miły wskazać mi konkretny akt prawny,
    który ów termin dla osób indywidualnie składających
    wnioski o obliczenie ww. przedłużył (o 3 lata?)?
    Na witrynie zusu nie znalazłem, wyszukiwarki & archiwum grupy też
    wypluwa tylko 31.12.2003.

    pzdr
    g.

  • 2. Data: 2003-10-13 12:32:54
    Temat: Re: Nowy termin - Kapitał początkowy Zus
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Grzegorz Lipnicki wrote:

> [...]
    > wnioski o obliczenie ww. przedłużył (o 3 lata?)?
    > Na witrynie zusu nie znalazłem, wyszukiwarki & archiwum grupy też

    Też kiedyś widziałem ten termin w artykule w "Rzeczypospolitej". Też
    nigdzie nie znalazłem podstawy, więc myślałem, że to tylko literówka.
    Znów mam nadzieję ;) Więc, kto poda podstawę prawną?

  • 3. Data: 2003-10-13 12:42:41
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > nigdzie nie znalazłem podstawy, więc myślałem, że to tylko literówka.
    > Znów mam nadzieję ;)

    tę radosną nowinę usłyszałem w telefonicznej infolinii Zus;
    z radości zapomniałem spytać o numer stosowniej publikacji,
    a po odłożeniu słuchawki naszły mnie wątpliwości,
    bo to u nas przecie nigdy nic nie wiadomo;
    chyba jednak będę usiłował dodzwonić się powtórnie;

    pzdr
    g.